וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על ארגון העיתונאים: נעדרו מכנס החירום של הרשות

14.3.2017 / 11:43

חיים הר-זהב זועם על ארגון העיתונאים שלא שלח נציג לכנס החירום של עיתונאי רשות השידור: "ועד העובדים של התאגיד שלח הודעת סולידריות - אבל האיגוד שלי לא מתעניין. בושה". יאיר טרצ'יצקי: "אם הייתי יודע - הייתי מגיע לכנס"

צילום: מבט ערוץ 1
"הארגון מסייע באופן שוטף להרבה עיתונאים מהרשות, ואם היינו יודעים שיש כנס גם הייתי מגיע אליו, ולא לבד, בדיוק כמו לכל הכנסים הקודמים"

למרות שהמאבק של עיתונאי רשות השידור מסוקר בהרחבה בתקשורת, בארגון העיתונאים - השייך להסתדרות - לא השתתפו הבוקר (שלישי) בכנס החירום של עיתונאי רשות השידור, כאשר בארגון טוענים בתוקף שהסיבה היא שלא שמעו עליו. הדבר עורר את זעמו של חיים הר-זהב, שכזכור התמודד מול יאיר טרצ'יצקי על תפקיד יו"ר הארגון בקיץ האחרון.

בנוסף לכך, אף נציג בכיר מההסתדרות לא הופיע לכנס - ואולם, השתתפו בו נציגי ועדים רבים המשתייכים לארגון ההסתדרות, כמו למשל יו"ר עובדי הבנק הבינלאומי, יו"ר עובדי המחשוב בשירות המדינה, יו"ר עובדי משרד ראש הממשלה ועוד. לעומת זאת, ח"כ שלי יחימוביץ (המחנה הציוני), המתמודדת בימים אלה במירוץ לתפקיד יו"ר ההסתדרות מול אבי ניסנקורן, השתתפה בהפגנת עובדי הרשות שהתקיימה לאחר הכנס.

הר-זהב פרסם פוסט בעמוד הפייסבוק שלו וכתב: "כנס חירום של עובדי רשות השידור, ואין פה אף נציג של ארגון העיתונאים. מעולם לא העליתי על דעתי שהארגון שעזרתי לייסד יהיה כל כך לא סולידרי עם מאות עובדי עיתונות העומדים לפני פיטורין. ועד העובדים של התאגיד, מי שכביכול אמור להיות ניגוד אינטרסים בינו לבין עובדי הרשות, שלח הודעת סולידריות נפלאה - אבל האיגוד שלי, לעומת זאת, לא מתעניין. בושה".

בתגובה השיב טרצ'יצקי כי "הארגון מסייע באופן שוטף להרבה עיתונאים מהרשות, ואם היינו יודעים שיש כנס גם הייתי מגיע אליו, ולא לבד, בדיוק כמו לכל הכנסים הקודמים". הר-זהב טען כי "זה מביש. אתה לא קורא מדורי ברנז'ה באובססיה כל יום? לא שמעת חדשות אתמול? לא קראת עיתון הבוקר? בכל סקירות התקשורת של "העיתון" שלך לא נתקלת בידיעה הזאת? כל (!) כלי התקשורת בישראל פה! אפילו ועד התאגיד שלח הודעת תמיכה - הם עשו זאת בוואקום?! תתבייש גם על זה שהארגון שם זין על עובדי רשות השידור ומנסה להביא לפיטוריהם, גם על זה שהארגון לא פה, וגם על התגובה הזאת. איכס".

בתגובה לכך, טרצ'יצקי כתב: "מקווה שהשקרים והדמגוגיה שלך יהיו שווים את הלייקים שתקבל", ואילו הר-זהב השיב: "שקרים? זה לא מופיע *בכל* העיתונות בשפה העברית? זה לא היה אתמול *בכל* מהדורות החדשות של 20:00? זה לא משהו שיושב ראש ארגון עובדים של עיתונאים אמור לדעת ממנו, כי הוא אמור לעקוב אחרי עתידם של מאות (!) עובדי עיתונות, ממש כמו שעקבנו בזמנו אחרי עובדי הארץ כשעוד לא היו בארגון? אין לך מושג כמה אני רותח עליך כרגע". לסיכום, טרצ'יצקי כתב: "אומר לך שלא ידעתי. אתה לא מאמין? זאת זכותך". יש לציין כי לרוב, ארגון העיתונאים דואג לשלוח נציגים לאסיפות עובדים, גם כאשר מדובר בכלי תקשורת שאינם משתייכים לארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully