וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "בתאגיד השמאל בוחרים לתת מקום לתומכי מחבלים"

14.3.2017 / 22:38

חודש וחצי לפני עלייתו לאוויר ולאחר שהיה נראה כי השלים איתו, שב ראש הממשלה לתקוף את תאגיד השידור. הפעם: בשל עובדת שריטווטה פוסט של מחבל. נתניהו: "הייתם מצפים שהיא תפוטר? לא, היא רק 'מושעית'"

עסקת אינטל מובילאיי - נתניהו: "יום חג לכלכלת ישראל ולירושלים, בעקבות הרכישה יהיה קל יותר להוריד מסים". בני בן סימון
עסקת אינטל מובילאיי - נתניהו: "יום חג לכלכלת ישראל ולירושלים, בעקבות הרכישה יהיה קל יותר להוריד מסים"/בני בן סימון

חודש וחצי לפני עלייתו לאוויר, שב ראש הממשלה בנימין נתניהו לתקוף את תאגיד השידור. הסיבה הפעם: מכיוון שלא פיטר תחקירנית בדסק החדשות לאחר ששיתפה בחשבון הטוויטר שלה ציוץ המהלל מחבל.

בפוסט שהעלה הערב (שלישי) כתב ראש הממשלה כי: "איך יראה השידור הציבורי תחת התאגיד? כתבת של תאגיד השמאל היללה מחבל. הייתם מצפים שהיא תפוטר? לא, היא רק "מושעית". בתאגיד השמאל בוחרים לתת מקום לתומכי מחבלים".

אמש פורסם כי סמאח ותד ריטווטה ציוץ שמהלל את המחבל באסל אל ערג', שירה בשבוע שעבר לעבר כוח ימ"מ בעת שזה הגיע לעצור אותו, וחוסל. בתאגיד ביצעו שיחת בירור והשעו אותה מתפקידה - לאחר שותד צייצה מחדש ציוץ של עמוד בשם "palestine info center" שבו מופיע ציור של אל ערג' תחת הכיתוב "האינטלקטואל הוא הראשון להילחם ולעולם לא מוותר".

מהתאגיד נמסר אתמול: "למרות שמדובר בחשבון הטוויטר הפרטי של העובדת, אנו רואים זאת בחומרה רבה והיא זומנה לבירור אצל מנהליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully