וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי הרשות תלו דגל שחור: "אנחנו לא הולכים לוותר"

15.3.2017 / 12:41

ברשות השידור ממשיכים במאבק: עשרות עובדי הרשות שמו היום דגל שחור על בניין הטלוויזיה בירושלים והמשיכו לחסום כבישים בעיר; במקביל לדרמה ברשות, לוואלה ברנז'ה נודע כי סמנכ"ל חטיבת הדיגיטל בתאגיד ומנהל התוכן טסו ללונדון, לסטאז' ב-BBC

יח"צ - חד פעמי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברשות השידור ממשיכים במאבק: עשרות עובדי הרשות שמו היום (רביעי) דגל שחור על בניין הטלוויזיה של האולפנים ברוממה בירושלים. העובדים אף תיכננו להוריד לחצי התורן את דגל ישראל שתלוי בכניסה לבניין ואולם בשל הרגישות של משמעות הדבר, לבסוף הוחלט לוותר על האקט הזה. "אנחנו כנראה לא אזרחי מדינת ישראל", אמר לוואלה ברנז'ה משה שגב, יו"ר ועד הגג של עובדי ההסתדרות ברשות.

שגב ציין כי "כל העובדים יצאו החוצה להראות את הכאב ואת השחור שממשלת ישראל עשתה לנו בלב. זה יום שחור למדינת ישראל". בהמשך, עובדי הרשות יחסמו שוב את הכבישים בירושלים, מהלך שלפי שגב צפוי להתרחש בכל יום. "אנחנו לא הולכים לוותר בסיפור הזה", אמר שגב והוסיף כי "כל יום יהיו פעולות ספונטניות".

לסיכום אמר שגב כי "הדרישה היא חד-משמעית: לא מחליפים עובדים בעובדים. לא יקום התאגיד – רשות השידור צריכה להישאר על רגליה. לא יכול להיות שייפתחו גוף במקום גוף שכבר עובד וקיים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ממה אני אתפרנס, מה-300 שקל פנסיה שיש לנו?"

ואולם, במקביל לדרמה ברשות, בתאגיד השידור ממשיכים להתכונן לתאריך העלייה לאוויר שצפוי להיות בסוף אפריל. לוואלה ברנז'ה נודע כי סמנכ"ל חטיבת הדיגיטל ב"כאן בהקמה", אלעד טנא, ומתן דרורי, מנהל תוכן בחטיבת הדיגיטל, טסו הבוקר ללונדון – שם הם עוברים סטאז' ב-BBC במסגרת ההכנות לקראת תאריך היעד.

הימים האחרונים היו גדושים בפעולות של עובדי הרשות כנגד הסגירה הצפויה: אתמול התפרצו העובדים לדיון בוועדת הכלכלה שעסק במוכנות תאגיד השידור לעלות לאוויר. "ממה אני אתפרנס, מה-300 שקל פנסיה שיש לנו?", שאלה אחת מעובדות הרשות את יו"ר הוועדה, ח"כ איתן כבל, והטיחה בו - "איך אתה לא מתבייש?".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השקופית שתופיע על המסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף לכך, אתמול התקיימה ישיבת חירום של עיתונאי ערוץ 1 בעקבות המצב, שלוותה לאחר מכן בהפגנה ובחסימות כבישים מרכזיים בירושלים על ידי עשרות מעובדי הרשות. סנונית ראשונה למאבק העובדים ניתן היה לראות השבוע עם שיבוש שידורי "מבט": ביום שני התפרצו מספר עובדי הרשות למהדורה וקראו לכחלון לקיים את הבטחתו - לשקם את הרשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully