וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את ברנרד טאנוס

16.3.2017 / 11:36

מנהל התכניות של "הלא TV" לא מפחד מתחרות עם התאגיד, ולא מתנצל: "לאוכלוסייה במגזר הערבי מגיע תוכן אותנטי, מגוון ובעל ערך מוסף"

ברנרד טאנוס. שלומי גבאי
ברנרד טאנוס/שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי)

גיל: בן 46 נשוי +2 גר בג'יש (גוש חלב) מהצפון הרחוק.

מה בעצם אני עושה: מנהל התכניות בערוץ. תפקיד מלא אתגרים במיוחד לאור העובדה שהערוץ היה במצב סטגנציה, לפני שהבעלים של קבוצת פנורמה, בסאם ג'אבר קנה את השליטה בו. הקמנו לוח משדרים מאפס ובראיית התוכן שלי אני בעד תכניות עם ערך מוסף מובהק לציבור. לאוכלוסייה במגזר הערבי מגיע תוכן אותנטי, מגוון ובעל ערך מוסף – אנחנו יודעים לייצר לו את זה. הציבור קיבל בברכה את ההתחדשות של הערוץ ואנחנו עם אחוזי צפייה מאוד גבוהים שדומים לאחוזי הצפייה של המגזר בערוצי הברודקאסט הישראליים הגדולים.

השכלה: בוגר בי"ס כותרת 1994, בוגר תואר ראשון במדעי הרוח אוניברסיטת חיפה.

תפקידים קודמים: מנהל התוכניות של רדיו א-שמס מ- 2004-2010. הגשתי וערכתי את תוכנית האקטואליה המרכזית בא-שמס 2003-2010. הגשתי תוכנית אירוח בטלוויזיה החינוכית בין השנים 2015-2016, תחת השם "כיפך".

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: המאמר הראשון שפרסמתי היה בעיתון פנורמה בשנת 1998. מאז אני בעולם התוכן והספקתי לגעת בכל רבדיו: פרינט, רדיו, טלויזיה ודיגיטל.

איפה אתה בעוד 5 שנים: בעידן הדיגיטלי זאת תקופה מאוד ארוכה. מאמין שאהיה בגוף תקשורת שהוא מולטי פלטפורמה, וכמובן מקבוצת פנורמה.

מה אוכל לצהריים: כשאני בבית אני מבשל מג'דרה, ובכלל אני אוהב מאוד לבשל, אבל עוד לא מתאים ל"מאסטר שף".

פרגן למתחרים: לכשיקום תאגיד השידור, אני מאוד רוצה לראות תחרות מפרה בין ערוץ 30 ("הלא TV") וערוץ 33 המשדר בערבית.

  • עוד באותו נושא:
  • הלא טי.וי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully