וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות או התאגיד? התקשורת נאלצת להתמודד עם סיקור הקולגות

יעקב אילון

19.3.2017 / 15:17

בזמן שתאגיד השידור מביא לסערה פוליטית ואולי לבחירות, גם הזירה התוך תקשורתית נקלעה לקושי לא פשוט עם לא מעט עיתונאים שכבר חתמו בתאגיד - ועדיין מסקרים אותו, ואחרים שאולי ממתינים להצעה. עורך וואלה ברנז'ה מסביר. צפו

עריכת וידאו: ניר חן

בזמן שהמשבר הקואליציוני עדיין בשיאו ואפשרות הבחירות נראית קרובה מתמיד, ובצל הפגנות אינטנסיביות של עובדי רשות השידור, גם הזירה התוך תקשורתית נקלעה לקושי לא פשוט עם לא מעט עיתונאים שכבר חתמו בתאגיד - ועדיין מסקרים אותו, ואחרים שאולי ממתינים להצעה.

כזכור, בסוף השבוע חזר בו ראש הממשלה בנימין נתניהו מההסכמות שהושגו עם שר האוצר משה כחלון לגבי מועד תחילת שידורי התאגיד הציבורי. "שיניתי את דעתי בעקבות פגישה שקיימתי אתמול עם עובדי רשות השידור", כתב בעמוד הפייסבוק שלו. "בפגישה שמעתי סיפורים קורעי לב על עובדים מנוסים ומסורים שנשלחים הביתה בגלל התאגיד".

עוד כתב נתניהו כי "כמו כן, התברר בפגישה שבניגוד לנתונים של משרד האוצר, עלות המשך הפעלת רשות השידור זולה בעשרות מיליוני שקלים מעלותו של התאגיד. אז בשביל מה צריך את התאגיד?". גורמים במפלגת כולנו אמרו כי נתניהו מתנהג בצורה לא רציונלית: "הוא החליט ללכת לבחירות והתאגיד הוא רק תירוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully