וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי שושן מסיים את תפקידו כעורך מוזיקלי בגלגלצ; "לידיעתם: המהפכה תושלם"

21.3.2017 / 18:38

שושן הצטרף לתחנה כעורך מוזיקלי חיצוני לפני כשנה, ואולם בגלגלצ סברו כי הוא לא הצליח להשתלב בה. שושן: "עוזב בהקלה גדולה. גיליתי תחנה אליטיסטית". גלגלצ: "לאחר מספר שיחות הבהרה, לא נותר לנו אלא לסיים את ההתקשרות"

אבי שושן. ליאור צור, מערכת וואלה! NEWS
אבי שושן/מערכת וואלה! NEWS, ליאור צור

אבי שושן מסיים את תפקידו כעורך מוזיקלי בגלגלצ. שושן הצטרף לתחנה הצבאית כעורך מוזיקלי חיצוני לפני כשנה, ואולם בגלגלצ סברו כי הוא לא הצליח להשתלב בה כמצופה.

בעבר שימש שושן כמבקר המוזיקה המזרחית של אתר ynet - וזו גם הייתה אחת מהסיבות שבגללן הוא נבחר לגלגלצ, במטרה לשלב עורכים בעלי זיקה לז'אנר. כאשר נכנס לתפקידו בגלגלצ אמר מנהל התחנה, נדב רביד: "התרשמתי מאוד מזווית הראייה המקורית והבלתי תלויה שלו, והמנעד המוזיקלי שלו".

בתגובה לעזיבתו, שושן כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "לדברי מנהל התחנה, 'לא התחברתי לקו ולאג'נדה שלה'. ואני מודה, הוא צודק. ברמה אישית, אני עוזב בהקלה גדולה. הגעתי עם תקוות רבות והבטחות לשינוי אבל לצערי, גיליתי תחנה אליטיסטית שאין לה רצון ואומץ להוביל לשינוי אמיתי - כזה שישקף את המוזיקה הישראלית בכללותה וייתן ביטוי ובמה לכולם. הם רצו שם מזרחי שיהיה 'עלה תאנה' אבל סירבו לשמוע את הקול המזרחי".

"גאה שסירבתי לשתף פעולה עם חוסר השוויוניות בין אומני ישראל"

"אלו פרפורי הגסיסה של שלטון חונטה ששולטת כאן יותר מידי שנים על התרבות של כולנו ושמנסה לשמר בכל מחיר את האחיזה שלה"

עוד כתב: "אני גאה שסירבתי לשתף פעולה עם חוסר השוויוניות הצועק בין אומני מדינת ישראל שממשיכים גם בשנת 2017 להיות מקוטלגים על פי שם משפחתם, מינם וגילם ולא על פי היצירה...אלו פרפורי הגסיסה של שלטון חונטה ששולטת כאן יותר מידי שנים על התרבות של כולנו ושמנסה לשמר עדיין בכל מחיר את האחיזה שלה. לידיעתם: המהפכה תושלם".

באשר לטענותיו של שושן, יש לציין כי לאחרונה הצטרף לגלגלצ אלי ממן כעורך מוזיקלי בתחנה, לשעבר עורך המוזיקה של רדיו דרום.

מגלגלצ נמסר בתגובה: "לאחר מספר פעמים שבהן התקיימו שיחות הבהרה עם אבי שושן ולאחר לבטים, לא נותר לנו אלא לסיים את ההתקשרות עמו בתום החוזה הנוכחי. אנו מאחלים לו בהצלחה בהמשך דרכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully