וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בוואלה! NEWS: המהדורה המרכזית עם יעקב אילון

וואלה ברנז'ה

26.3.2017 / 11:30

וואלה! NEWS משיק היום את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 בצהריים עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של האתר. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן השקוף ותשקף את הנושאים המרכזיים בחדשות היום

יעקב אילון, אולפן וואלה! NEWS. ענבל מרמרי
יעקב אילון, אולפן וואלה! NEWS/ענבל מרמרי

וואלה! NEWS משיק היום (ראשון) את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 בצהריים עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן השקוף ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. המהדורה תשקף את הנושאים המרכזיים בחדשות בהתאם לנושאים המובילים באתר.

לאורך 30 דקות המהדורה, כתבי וואלה! NEWS ישדרו מהשטח ממוקדי החדשות ברחבי הארץ והעולם ויביאו את הדיווחים העדכניים ביותר בזמן אמת וראיונות עם עושי החדשות.

לצד אילון ילוו את השידור מהאולפן מיטב פרשני וואלה! NEWS ביניהם: אבי יששכרוף, טל שלו ואמיר בוחבוט. בנוסף פרשן חדשות החוץ הוותיק והבכיר בישראל אורן נהרי, המשמש כעורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS יגיש בתכנית פינה בינלאומית מיוחדת. המהדורה תשים דגש גם על נושאי כלכלה בשידור יומי מהבורסה בת"א. בנוסף יבואו לידי ביטוי שפע התכנים של אתר וואלה! NEWS בתחומים כמו ספורט, רכב, בריאות, תיירות, תרבות, אוכל ועוד.

עורך ראשי וואלה! NEWS אבירם אלעד מסר: "הצטרפותו של יעקב אילון למערכת וואלה! NEWS מאפשרת לנו לפרוץ למקומות חדשים בעידן בו צריכת הווידאו באינטרנט הולכת וגדלה כל העת. מהדורת החדשות היומית של וואלה! NEWS תשקף את כל העשייה העיתונאית המצוינת הנעשית באתר על בסיס יומי ותהווה עוגן חדשותי משמעותי למיליוני הגולשים בוואלה! NEWS".

מנכ"ל וואלה! NEWS אילן ישועה מסר: "כחלק ממהלך כולל להבטחת המשך מיצובה של וואלה כמובילה בתחום החדשות, ומתוך הבנה כי הקהל הישראלי צורך חדשות 24/7 וכבר לא ממתין לשעה שמונה בערב למול מסך הטלוויזיה, אנחנו משיקים מהדורת חדשות באמצע היום אשר מרכזת את כל תשומת הלב, ותכלול אלמנטים חזותיים חדשניים שיכניסו רעננות לתחום שידורי החדשות באינטרנט".

וואלה! NEWS הוא האתר הישראלי המוביל עם למעלה מ-70 מיליון ביקורים בחודש, יותר מכל אתר ישראלי אחר. בשנים האחרונות הפכה וואלה! NEWS לגוף חדשות מוביל באינטרנט הישראלי. למעלה ממיליון ישראלים נכנסים מידי יום לאתר וואלה! NEWS ולאפליקציית החדשות של וואלה! NEWS. מערכת החדשות של וואלה היא מהגדולות והמקצועיות בישראל. בבית וואלה! NEWS פועלים אולפני שדור המשוכללים מסוגם בישראל ובעולם.

באוקטובר 2016 הצטרף יעקב אילון לוואלה! NEWS כמגיש ראשי וכראש מערכת שידורי החדשות של אולפן וואלה! NEWS. אילון מביא אתו ניסיון עיתונאי וטלוויזיוני עתיר שנים ברמה הארצית והבינלאומית. מלבד היותו מגיש חדשות ראשי בערוצים 2,10 ו-1, אילון היה גורם מרכזי בהקמת מערכות החדשות בישראל ובהצעדתן במשך השנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully