וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי רשות השידור מפגינים מול משרד רה"מ; רשת ב' מושבתת

26.3.2017 / 10:17

מחאת עובדי רשות השידור כנגד הסגירה ממשיכה - כאשר העובדים מפגינים הבוקר גם מול ביה"ד לעבודה בירושלים, שם נמצא ניסנקורן; במקום שידור התוכניות "סדר יום" ו"הכל דיבורים" מושמעת מוזיקה ברשת ב'

גדעון צנטנר

המחאה ממשיכה: הבוקר (ראשון) ימשיכו עובדי רשות השידור להפגין כנגד הסגירה הצפויה של מקום עבודתם בסוף אפריל והקמת תאגיד השידור. העובדים צועדים לעבר משרד ראש הממשלה בנימין נתניהו, כאשר פניהם צבועות בלבן

הפגנה נוספת מתקיימת מול בית הדין לעבודה בירושלים, שם נמצא יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן שהגיע לדיון בנושא עובדי הנמלים. המפגינים קוראים לעברו של ניסנקורן - "לא מחליפים עובד בעובד". כחלק מצעדי המחאה הושבתו השידורים ברשת ב' החל מ-09:30 בבוקר ועד לשעה 12:00, כאשר במקום שידור התוכניות "סדר יום" ו"הכל דיבורים" מושמעת מוזיקה בתחנה.

אתמול, לאחר מספר ניסיונות להיפגש עם יו"ר ההסתדרות, נסעו עובדי רשות השידור לשבת תרבות בעפולה. העובדים הוצאו אל מחוץ למתחם לאחר שהמשטרה הגיעה למקום. בתום שבת תרבות שוחח ניסנקורן עם חלק מהעובדים מחוץ למתחם ואמר כי אם הדברים לא יסתדרו השבוע - הוא יחריף את הצעדים, וכי כוונתו לדאוג לכך שיותר אנשים מתחת לגיל 50 יקלטו לעבודה וכן לשיפור תנאי הפנסיה של מי שנמצא בפנסיה החדשה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפגנת עובדי הרשות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבועיים האחרונים קיימו העובדים משמרות מחאה ליד ביתו של ניסנקורן. בנוסף, בשבוע שעבר התקיימה הפגנת ה-1,000 מול בית ההסתדרות בתל אביב. ואולם ברוב ההפגנות יו"ר ההסתדרות לא יצא החוצה לעובדים ושוחח עימם. בנוסף לכך, כמאה חמישים עובדים הגיעו אמש יחד עם בני משפחותיהם והפגינו מול בית ראש הממשלה. הם הפצירו בראש הממשלה להמשיך בנחישותו שלא לאפשר את סגירת רשות השידור ופיטורי אלף עובדים.

אמש ב"פגוש את העיתונות" בחדשות 2 אמר יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן (הליכוד) כי "אני לא אומר שהתאגיד לא יקום. אני אומר שאנחנו עומדים על דעתנו שהתאגיד לא צריך לקום. אם כחלון לא יילך לקראתנו יהיו בחירות. ח"כ רועי פולקמן (כולנו) אמר כי "אין מה דבר על דחייה בעליית התאגיד, אי אפשר כל פעם לפתוח את הסיכומים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully