וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק ג'ודי ניר מוזס: גם אבי בניהו בדרך לתאגיד

26.3.2017 / 13:14

לוואלה ברנז'ה נודע כי מפקד גל"צ לשעבר אבי בניהו נמצא במו"מ על הגשת תוכנית רדיו שבועית בקול ישראל. בטורו האחרון במעריב כתב בניהו על ראש הממשלה - "התחושה שלי היא שנחטפנו באוויר"

אבי בניהו על לחיצת היד של אהוד ברק וגבי אשכנזי. מערכת וואלה!
אבי בניהו על לחיצת היד של אהוד ברק וגבי אשכנזי/מערכת וואלה!

לא רק ג'ודי ניר מוזס: גם אבי בניהו בדרך לתאגיד. לוואלה ברנז'ה נודע כי בניהו נמצא במשא ומתן על הגשת תוכנית רדיו בקול ישראל. ב"כאן בהקמה" מעוניינים שבניהו יגיש תוכנית רדיו שבועית בימי שישי, שתעסוק בסיכום אירועי השבוע.

בניהו, לשעבר דובר צה"ל ומפקד גל"צ, משמש כיום כיועץ תקשורת. הוא ייעץ בעבר למכינה הקדם-צבאית בעלי – בסערה הקודמת שנקשרה לרב יגאל לוינשטיין שאמר כי ההומואים הם "סוטים שמטריפים את המדינה", ואולם פרש מהתפקיד כעבור זמן קצר. בעבר פורסם שנתניהו הציע לבניהו לשמש כראש סגל ההסברה בלשכת רה"מ.

בניהו כותב בשנים האחרונות טור קבוע ב"מעריב", כאש בסופ"ש האחרון כתב: "כולי תקווה שאצליח להישאר מתון, שקול ואחראי למרות שיבוש המערכות, המהלכים ההזויים והטרלול שמאיים לטרוף כאן את האביב...התחושה שלי היא שנחטפנו באוויר. באופן וירטואלי כמובן. נחטפה המדינה, נחטפה החברה, נחטפה הממשלה, נחטפו ההיגיון, סדרי העדיפויות, השכל הישר. נחטפו האיזונים והבלמים. חלק מהנוסעים בג'מבו הענק הזה מעמידים פנים שהם ישנים ולא רוצים להבין. חלקם באמת ישנים".

עוד כתב בטורו: "חוסר ההלימה בין הפרזנטור הטוב ביותר של מדינת ישראל, של חוסנה, של כלכלתה, של ה"סטארט?אפ ניישן", הטכנולוגיה והחקלאות, בעל האנגלית הרהוטה והיכולת ליצור קשר אישי. חוסר ההלימה בין הפוליטיקאי הכי מוכשר שלנו, שמצליח לשלוט בכישרון של קוסם במפלגתו, בסיעתו, לקרב, להרחיק, לצנן, להמאיס ולהדיח. חוסר ההלימה בין האיש הזה לבין נתניהו שמתעסק באובססיביות בכל כותרת וידיעה, שרוצה להשיג שליטה בתקשורת, שמתעקש לקבוע מי יערוך ומי יגיש רצועות בשידור הציבורי".

בתוך כך, היום פורסם כי התוכנית של ג'ודי ניר מוזס, המשודרת במשך שנים ברשת ב', תעבור לתאגיד השידור. ניר מוזס - הנשואה ליריבו הפוליטי של נתניהו, סילבן שלום - תגיש תוכנית בוקר שבועית בימי שישי ב"כאן בהקמה" ביחד עם בנה נמרוד.

בניהו מסר בתגובה: "אני לא יכול להגיד על עצמי שאני האיש הקטן מהרדיו – אבל אני אוהב רדיו". בתאגיד בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully