וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר כחודש בלבד: רזי ברקאי הדיח את נועה ירון-דיין מ"מה בוער"

27.3.2017 / 17:09

היום הודיע ברקאי לנועה ירון-דיין - שהגישה את "מה בוער" בימי שני בשבועות האחרונים - כי זוהי תוכניתם האחרונה. גל"צ: "הכימיה בשידור בין המגישים אינה מיטיבית. בימים הקרובים ייבחן מחדש שילובה בתוכניות אחרות בתחנה"

נועה ירון דיין. מתוך דף הפייסבוק של נועה ירון דיין, צילום מסך
נועה ירון-דיין/צילום מסך, מתוך דף הפייסבוק של נועה ירון דיין

לאחר כחודש בלבד – רזי ברקאי הדיח את נועה ירון-דיין מהגשת "מה בוער". ירון-דיין החלה לאחרונה להגיש עם ברקאי בתוכניתו בגל"צ, כשמלבדה ברקאי הגיש את התוכנית ביחד עם רינה מצליח וגורי אלפי, לסירוגין. היום (שני) לאחר סיום התוכנית ה-5 שהגישו השניים ביחד, הודיע ברקאי לירון-דיין כי זוהי התוכנית האחרונה שהם מגישים יחד.

לא ברור מה גרם לצעד המפתיע, כאשר יש לציין כי ברקאי היה זה שבחר את שותפיו להגשה, כולל את ירון-דיין - שהחלה את דרכה בתחנה הצבאית לפני כ-25 שנים, ולאחר מכן הגישה תכניות בידור בתחילת ימיו של ערוץ 2. לפני מספר שנים ירון-דיין ביצעה תהליך של חזרה בתשובה.

לפני כשנה הוחלט לקצר את תוכניתו של ברקאי בשעה, ואולם לאחר שפורסם כי ברקאי שוקל לפרוש מגל"צ – התוכנית נותרה במתכונת של שעתיים. סערת ברקאי החלה לאחר שהמגיש השווה בין רגשותיהם של המשפחות השכולות לבין משפחות המחבלים. דקל התנצל בפני המשפחות השכולות וברקאי אמר בשידור כי הוא מתנצל אך לא חוזר בו מהדברים.

מגל"צ נמסר בתגובה: "נועה ירון-דיין נבחרה על ידי רזי ברקאי לשמש כמגישה לצידו. לצערנו לאחר כחודש נמצא כי הכימיה בשידור בין המגישים אינה מיטיבית, דבר שקורה מעת לעת, ועל כן סיכמו רזי ונועה כי נועה תפסיק לשדר לצידו. בימים הקרובים יבחן מחדש שילובה של נעה ירון בתוכניות אחרות בתחנה".

לא נמסרה תגובה מירון-דיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully