וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתאגיד מתחממים על הקווים: אותות שידור לג' ומנהלת מח' דרמה חדשה

28.3.2017 / 14:10

לוואלה ברנז'ה נודע כי רוני פרי, ששימשה כמפיקה ראשית ב-yes, מונתה למנהלת מחלקת הדרמה של "כאן בהקמה" לאחר שנבחרה לתפקיד ע"י ועדת איתור; בתאגיד גם השיקו אותות מוזיקליים של רשת ג' החדשה

יח"צ - חד פעמי

מ-yes לכאן: רוני פרי עוברת לתאגיד השידור ותנהל את מחלקת הדרמה בחטיבת הטלוויזיה – כך נודע לוואלה ברנז'ה. פרי נבחרה לתפקיד על ידי ועדת איתור. היא עבדה בחברת yes במשך כ-17 שנים שבהן שימשה כמפיקה ראשית, מנהלת הדרמה, מפיקת ערוץ יס דוקו, לקטורית במכרז yes דוקו ומילאה תפקידים נוספים. במסגרת תפקידה, פרי הייתה אחראית על סדרות מקור שזכו להצלחה כמו שטיסל, פאודה, סרוגים, נויורק ועוד.

ליסה שילוח-עוזרד, סמנכ"לית חטיבת הטלוויזיה ב"כאן בהקמה" מסרה: "אני שמחה לצרף את רוני פרי לשורותינו. מדובר באשת תוכן מקצועית ביותר בעלת ניסיון רב בניהול והפקה, שהובילה פרויקטים מהבולטים ביותר שנראו על המסך בשנים האחרונות. אני בטוחה כי היא תוביל את מחלקת הדרמה של 'כאן' למקומה הראוי בשידור הציבורי - שידור איכותי ורלוונטי".

פרי מסרה: "אני נרגשת להצטרף ל'כאן' ולקחת חלק בביסוס גוף שידור ציבורי איכותי ועדכני, בית ליצירה ישראלית מגוונת ופורצת דרך. אני מודה לליסה שילוח ולוועדה על האמון שנתנו בי".

בתאגיד אישרו את הפרטים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוני פרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוך כך, בתאגיד השידור השיקו היום את האותות המוזיקליים של רשת ג' החדשה, שתעלה לאוויר בסוף אפריל. מי שאחראי על הפקת האותות המוזיקליים החדשים הוא עופר מאירי.

יובל גנור, מנהל התחנה, אמר כי "התחנה שומרת על הסלוגן שלה - הבית של המוזיקה הישראלית - והיא תמשיך להיות כזאת. הפקנו שישה אותות חדשים, בז'אנרים מוזיקליים שונים, המייצגים מגוון זה". עוד הוסיף גנור, כי "'כאן גימל' תמשיך לתת מקום ראוי לאמנים הוותיקים ולמורשת המוסיקלית של ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully