וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דב גיל-הר עוזב את וואלה! NEWS ועובר לתאגיד

29.3.2017 / 10:00

לאחר שבשנתיים האחרונות הוביל גיל-הר את התרחבות האתר לתחום הטלוויזיה ברשת ושימש כמגיש החדשות הראשי בוואלה! NEWS, הוא עובר ל"כאן בהקמה" ויגיש תוכנית טלוויזיה יומית. גיל-הר: "תמיד ייחלתי לשידור ציבורי חזק ומשוחרר מלחצים פוליטיים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דב גיל-הר/מערכת וואלה!, צילום מסך

דב גיל-הר עוזב את וואלה! NEWS ועובר לתאגיד. גיל-הר יגיש תוכנית טלוויזיה יומית ב"כאן בהקמה". בשנתיים האחרונות גיל-הר הוביל את התרחבות האתר לתחום הטלוויזיה ברשת ושימש כמגיש החדשות הראשי בוואלה! NEWS.

גיל-הר החל את דרכו בתקשורת בגל"צ. לאחר מכן היה ממקימי חדשות 2 ושימש ככתב הפרלמנטרי הראשון של חברת החדשות. בנוסף, הוא שימש כתב מגזין בחדשות 2 ואף היה העיתונאי האחרון שראיין את יצחק רבין ז"ל בליל הרצח ב-4 בנובמבר 1995.

בזכיינית ערוץ 2 לשעבר, טלעד, גיל-הר הגיש את תכנית הבוקר עם ירדנה ארזי, וביים סרטים דוקומנטריים. לאחר מכן הוא עבד במשך כ-8 שנים בחדשות 10, וייסד את פינת הבירוקרטיה, כאשר באחד התחקירים המדוברים לכד פדופילים בסדרת הכתבות "ילדות בסכנה". הוא גם הגיש את המהדורות "לילה כלכלי" ו"5 עם רפי רשף".

גיל-הר מסר: "תמיד ייחלתי לשידור ציבורי חזק, בועט, נטול פניות ומשוחרר מלחצים פוליטיים ומסחריים. משוכנע שלשם פניו של התאגיד, מאמין במנהליו, מתרשם מאד מגלריית העיתונאים המגוונת שנקבצה בו, ושמח להתגייס אל האתגרים שהוא מזמן, כאן ועכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully