וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצורים בהפגנת עובדי רשות השידור; בתאגיד מתכננים מחאה משלהם

29.3.2017 / 12:45

הפגנה סוערת של עובדי רשות השידור בירושלים - שהקיפו את מכוניתו של יו"ר ההסתדרות ניסנקורן - כאשר בסופה מספר עובדים אף נעצרו ושוחררו כעבור זמן קצר; גם עובדי התאגיד מתכננים להילחם על עתידם: "שוקלים צעדים אקטיביים"

צלמים זמניים מורשים

לאחר מספר שבועות של מחאה נגד סגירת רשות השידור בסוף אפריל, היום (רביעי) נערכה שוב הפגנה סוערת של עובדי רשות השידור בירושלים. במסגרת ההפגנה נעצרו מספר עובדים. אחד מהעצורים הוא ראש מטה המאבק, רונן גליק, המשמש כאחראי צלמים בערוץ הראשון, ששוחרר כעבור זמן קצר.

העובדים הפגינו בתחילה מול משרד האוצר ומשם התקדמו ללשכת רה"מ לאחר ששמעו כי מתקיימת פגישה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לשר האוצר משה כחלון סביב נושא התאגיד. בדרך ללשכה העובדים ראו את רכבו של יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, הקיפו אותה וחסמו את המעבר. במקום התפתחה מהומה רצינית כאשר המשטרה נדרשה להתערב ואף הופעלה אלימות כלפי המפגינים.

בתוך כך, גם בתאגיד השידור מתכננים מחאה משלהם: לוואלה ברנז'ה נודע כי עובדי "כאן בהקמה" תיכננו לצאת ולהפגין גם כנגד האיום על אי-הקמת התאגיד או כנגד דחייה נוספת בתאריך העלייה לשידור. ואולם בשלב הזה האופציה ירדה מהפרק. גורם בוועד העובדים אמר כי הם "שוקלים צעדים אקטיביים מסוגים שונים".

מהמשטרה נמסר בתגובה כי "במהלך המחאה ניסו חלק מהמפגינים להיכנס למתחם הכנסת אך נהדפו על ידי המשטרה. שניים מהמפגינים עוכבו על ידי המשטרה בגין הפרת הסדר הציבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully