וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחיי הלא נודע: פסח אחרון בערוץ 2

4.4.2017 / 16:02

מנכ"ל קשת הרים היום כוסית עם עורכי ומפיקי התכניות שעובדים עם הזכיינית. על הפרק: המעבר ל-7 ימי שידור, ההשקעה בדיגיטל והרכישה האחרונה - חברת ההפקה הגדולה בגרמניה. נעדרו: המגעים על דחיית פיצול ערוץ 2

כנס הטלוויזיה EFFECTV. ניב אהרונסון
כנס הטלוויזיה EFFECTV/ניב אהרונסון

הבוקר (שלישי) נערכה הרמת כוסית עם עורכי ומפיקי התכניות שעובדים עם קשת, בהם עורך "ארץ נהדרת" מולי שגב, עורכת "מאסטר שף" דורית גבירצמן, עורך "הכוכב הבא" יואב צפיר, עורכת "מועדון לילה" עורך "עובדה" אייל גונן ואחרים. האירוע נערך במסגרת היערכות קשת למעבר ל-7 ימי שידור, כשמוקדם יותר החודש נערכה הרמת כוסית עם כל כוכבי התכניות של קשת.

בשני האירועים הציגו מנכ"ל קשת אבי ניר וסמנכ"ל התכניות של קשת חיליק שריר את האסטרטגיה של הארגון לקראת המעבר לרישיון, את הפורמטים והתכניות החדשות בפיתוח ואת הלוח העתידי. ניר התייחס לאסטרטגיית הארגון לקראת המעבר הצפוי: "קשת היא גוף שמייצר תוכן, על המסך, בדיגיטל ובעולם, והגוף הישראלי שמצליח להכי הרבה קהלים בארץ ובעולם, דרך עוצמת מותגי הדיגיטל והרשתות החברתיות של קשת ועד הפריסה הבינלאומית".

בשיחה הבוקר התייחס ניר גם לשלוחה החדשה שפתחה הזרוע הבינ"ל של החברה KI בגרמניה עם רכישת חברת ההפקה הגדולה במדינה, והוסיף כי "בימים אלו מצטלמים 3 פיילוטים לרשתות הכי גדולות בארה"ב, ועוד חדשות מסעירות לפנינו. מדובר באסטרטגיה מהותית ומשמעותית לארגון, אנחנו מאמינים בתוכן חדש, מאמינים ביצירתיות והפן הכלכלי לא עוצר אותנו כשיש רעיונות טובים. אנו יוצאים לתקופה מאתגרת אבל אנחנו פה כדי לנצח, בטווח הקצר ובטווח הארוך".

קשת מסכמת השבוע את אחד הרבעונים הטובים בשנים האחרונות וחוזרת להוביל בפער גדול עם ממוצע צפייה בפריים טיים של 28.2%, זאת אל מול 19.5% בלבד שהשיגה רשת. בתקופה המקבילה אשתקד עם ימי שידור הפוכים, הרייטינג של קשת ורשת היה זהה ועמד על 26.2%. כזכור, את סוף שנת 2016 סיימה זכיינית ערוץ 2 עם נתון מאכזב יחסית, כאשר לראשונה איבדה את ההובלה על רשת וניצבה ראש בראש מולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully