וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת תפיק דוקו-ריאליטי על שירותי החירום

5.4.2017 / 11:03

לוואלה ברנז'ה נודע כי זכיינית ערוץ 2 יוצאת להפקת דוקו-ריאליטי חדש בשם "אמבולנס" המבוסס על פורמט בריטי מקבוצת אנדמול שיין, מבעלי רשת, המתעד את העבודה של עובדי שירותי החירום של אמבולנסים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת יוצאת להפקת סדרת דוקו-ריאליטי חדשה לסדרה בשם "אמבולנס" (שם זמני), כך נודע לוואלה ברנז'ה. מדובר בפורמט בריטי חדש מקבוצת אנדמול שיין, מבעלי הזכיינית, המתעד 24/7 את העבודה של יחידות ההצלה ועובדי שירותי החירום של אמבולנסים. זאת בדומה לסדרות דוקו אחרות שתיעדו את שירותי החירום, כמו "איכילוב" שהתמקדה בבית החולים ושודרה ברשת, או "המתמחים" שהתמקדה בתל השומר ושודרה בזכיינית המתחרה קשת ו"גיבורים" שתיעדה מגוון שירותי חירום במדינה ושודרה בערוץ 10.

היוצרים של "איכילוב", רותי שץ ועדי ברש, אף יערכו ויביימו את "אמבולנס". הסדרה תעניק הצצה אל מאחורי הקלעים של העובדים ביחידות החירום, מרגע קבלת קריאת המצוקה ועד לעבודת הצוותים בשטח, כאשר כל פרק ייתן לצופה נקודת מבט מקיפה המתעדת את הדילמות העומדות בפני הצוות ואת התובענות שהתפקיד מצריך מהעובדים.

העונה הראשונה של "אמבולנס" שודרה באנגליה ב-BBC1 והשיגה נתוניי צפייה גבוהים, כשפרק הבכורה ששודר השיג את הנתון הגבוה ביותר לשנת 2016 בז'אנר.

ברשת אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully