וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחמה קטנה: כמה קיבלו עובדי הרשות והתאגיד בפסח?

5.4.2017 / 13:00

עובדי הרשות מובילים עם תלושים בשווי של 450 שקל פלוס מתנה מהוועד בשווי שנע בין 300-550 שקל. מולם, העובדים בתאגיד קיבלו 400 שקל. עובדי החינוכית וערוץ 9 בראש הרשימה - ולמרות שחילקו תלושים רק בראש השנה, איך בכל זאת פינקו את עובדי ידיעות?

עריכה: ניר חן

עובדי רשות השידור ותאגיד השידור הנמצאים בתקופה הסוערת ביותר עבורם - כאשר בעקבות המתווה החדש שנוצר, לא ברור מי מהם ימשיך בעבודתו ומי יפוטר - ייאלצו להסתפק בנחמה היחידה שיש להם בימים טרופים אלה: המתנה לחג שקיבלו. גם פה עובדי הרשות ניצחו עם תלושים בשווי 450 שקל לעובדים – כאשר בנוסף לכך, עובדי הוועדים ברשות קיבלו תלושים בשווי שנע בין 300-550 שקל.

זאת כאשר בראש השנה למשל הסכום המקסימלי למתנה מהוועדים היה 600 שקל, ואילו הפעם הסכום מעט הופחת "לצורך המאבק בסגירה", על פי גורם ברשות. בתאגיד השידור קיבלו העובדים במשרה מלאה (כ-300 עובדים) תלושים בשווי 400 שקלים.

מבין הערוצים, מי שמוביל השנה במתנה לפסח הם עובדי הטלוויזיה החינוכית - שבזמן שגם עתידם אינו ברור והם עסוקים במאבק על הישארותם במשרד החינוך במקום מעבר לתאגיד – הם יוכלו להתנחם בתלושים בשווי של 600 שקל. בדומה אליהם גם ערוץ 9 פינק את עובדיו בתווי קנייה של H&O בסך 600 שקלים, בפסח שעבר אגב העובדים קיבלו תו הזהב בשווי 300 שקל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפיצול בערוץ 2 כבר פה - כמה קיבלו ברשת ובקשת?

אחריהם ברשימה ניצבת זכיינית ערוץ 2 רשת, שחילקה תלושים בשווי 500 שקל לעובדיה. כנראה שהפיצול של ערוץ 2 הגיע מוקדם מהצפוי, כי הזכיינית המתחרה קשת חילקה סכום נמוך יותר, של 400 שקל. סכום זהה למה שקיבלו עובדי קשת קיבלו גם עובדי חברת החדשות 2. זאת כאשר עובדי ערוץ 10 וחברת החדשות יסתפקו ברב תו בשווי 350 שקל - בדומה לסכום שחולק בשאר הערוצים שבבעלות קבוצת RGE, ערוץ הספורט והילדים.

האזרחים שעובדים בגל"צ קיבלו לפסח תלושים בשווי נאה של 550 שקל, בדומה לסכום אותו מקבלים שאר האזרחים עובדי צה"ל. עובדי רדיו דרום ייהנו מסכום צנוע יותר, של 250 שקל. סכום זהה קיבלו גם עובדי רדיו תל אביב, פלוס בונוס - מסר מעצים ממנכ"ל התחנה אבי משולם.

עובדי וואלה ייהנו מתלושים של רמי לוי בשווי של 350 שקל. עובדי "ישראל היום" קיבלו השנה 400 שקל, כך גם עובדי שאר הקבוצה בבעלות שלדון אדלסון (עובדי אפליקציית 360 ואתר NRG ועובדי "מקור ראשון"). בצל צמצומים רבים שנערכים בקבוצת שוקן לאחרונה, עובדי "הארץ" ו-TheMarker ייהנו בחג הפסח מתלושים בשווי של 300 שקל. ב"גלובס" אמנם עדיין לא יודעים מי יהיה הבעלים החדש, אבל זה לא עצר גם השנה חלוקת שי בשווי 300 שקל לעובדי העיתון הכלכלי.

עובדי "מעריב" יקבלו סכום נמוך יותר, של 250 שקל – מה שאולי מסביר את גל העזיבות שפוקד את העיתון. מנגד, זה עדיין יותר גבוה ממה שקיבלו עובדי קבוצת ידיעות, כאשר כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה הוחלט לחלק תלושים רק בראש השנה (בשווי 400 שקל) ובנוסף העניקו בפסח גם צמד מגבות מפוקס הום בשווי 100 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully