וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפיקה של ערוץ 10 עוברת לקשת

9.4.2017 / 11:10

לוואלה ברנז'ה נודע כי אתל בנבנישתי-לוי עוזבת את ערוץ 10 כעבור 15 שנים ומצטרפת לזכיינית ערוץ 2 כפרוייקטורית אולפנים ושידורים, במסגרת ההיערכות למעבר ל-7 ימי שידור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתל בנבנישתי-לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתל בנבנישתי-לוי עוזבת את ערוץ 10 ומצטרפת לקשת - כך נודע לוואלה ברנז'ה. היא מצטרפת לזכיינית ערוץ 2 כפרוייקטורית אולפנים ושידורים, במסגרת היערכות החברה למעבר ל-7 ימי שידור, שיתרחש בנובמבר עם פיצול ערוץ 2.

בנבנישתי-לוי עבדה בערוץ 10 ב-15 השנים האחרונות, הייתה ממקימי חברת החדשות ושימשה כמפיקה בכירה בשידורים גדולים. בשנים האחרונות עבדה כמפיקה ראשית במחלקת התוכניות והייתה אחראית על הפקות גדולות של הערוץ, בין היתר: "הישרדות", "היפה והחנון", "בייבי בום" ועוד.

ברקע לפיצול ערוץ 2, היום פורסם כי מועצת הרשות השנייה פרסמה את המכרז להגשת הצעות לאפיקי השידור החדשים אליהם צפויים לעבור הזכייניות בנובמבר. במסגרת המכרז יוקצו האפיקים 12-16 לגופי השידור שצפויים לגשת למכרז. על פי תנאי המכרז, חלוקת האפיקים תיקבע ראשית על פי ההצעה הגבוהה ביותר לאפיק מסוים, ולאחר מכן ייקבע רצף אפיקים בהתאם לתמחור הגבוה על כל אפיק.

בנבנישתי-לוי מסרה: "תודה לחבריי בערוץ 10, שהיה בית עבורי במשך שנים ארוכות, אני שמחה להצטרף לקשת ומתרגשת לקראת האתגרים הגדולים".

בקשת אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully