וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג בקיוב: מי זז השבוע

12.4.2017 / 14:04

בערוץ הספורט נפרדים מאחד הכתבים הוותיקים • ובמאקו עושים סבב תפקידים • מבזק חג למיעוט הנרדף שנותר בארץ ומוציא פושים על עומס בנתב"ג

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

תומר לוי, כתב בערוץ הספורט, עוזב כעבור עשור – כך נודע לוואלה ברנז'ה. לוי נחשב לאחד הכתבים הוותיקים והבכירים בערוץ, לצד מוטי פשכצקי. בשבוע שעבר הודיע לוי על התפטרותו והוא צפוי לסיים את תפקידו בערוץ שבבעלות קבוצת RGE בסוף העונה. עדיין לא ידוע מי יחליפו.

תזוזות במאקו: עורך ערוץ התרבות, ניב שטנדל, יעבור לערוך את מדור הדעות המתרחב – כך נודע לוואלה ברנז'ה. שטנדל ישמש במקביל גם ככותב במאקו. את מקומו בערוץ התרבות של האתר מבית קשת תמלא צליל הופמן – שעד כה שימשה כעורכת ערוץ הסלבס של מאקו. מי שיחליף את הופמן בערוץ הסלבס של מאקו הוא גיל לוסטיג, ששימש עד כה כסגנה.

עזיבה נוספת היא ב"ישראל היום": דלית כהן, מפיקה בתחום ניו-מדיה באתר העיתון עוזבת את החינמון של אדלסון כעבור שנה ושמונה חודשים. במקביל להפקה, כהן הקימה את מדור הקולנוע באתר, ערכה וכתבה בו ביקורות. בעבר עבדה כמפיקה בפועל של "בובה של לילה" בערוץ הספורט, וככתבת כדורסל ב"מנהלת ליגת העל בכדורסל. היא פרשה מ"ישראל היום" כדי לעבוד על ספר ילדים ראשון שתוציא בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully