וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שרמז שהייתה נערת ליווי: הדיילי מייל יפצה את מלניה טראמפ

12.4.2017 / 14:21

העיתון הבריטי הסכים להסדר פיצויים עם הגברת הראשונה אחרי שפרסם ידיעה שבה נטען כי היא "העניקה שירותים מעבר לעבודתה כדוגמנית". הוא פרסם גם התנצלות בדף הבית של האתר. לפי גורם המעורה בהסכם, הסכום נמוך משלושה מיליון דולר

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, הגברת הראשונה מלניה טראמפ (לובשת אליס רוי) ובנם בארון מגיעים לאחר טיסה במטוס הנשיאותי לפאלם ביץ', מערב פלורידה, 17 מרץ 2017. GettyImages
תפוצה על ההשמצות נגדה. מלניה ודונלד טראמפ/GettyImages

העיתון הבריטי "דיילי מייל" הסכים היום (רביעי) לשלם למלניה טראמפ פיצויים בסכום לא ידוע ולפרסם התנצלות בפני הגברת הראשונה של ארצות הברית אחרי שרמז בכתבה כי היא שימשה גם נערת ליווי פרט לעבודתה כדוגמנית. רעייתו של הנשיא דונלד טראמפ הגישה תביעה נגד מו"ל הצהובון בבריטניה וגם תבעה 150 מיליון דולר פיצויים בניו יורק, מאחר שלדבריה הפרסום גרם לה לנזק של מיליוני דולרים. אדם המעורה בפרטים אמר כי הסכום הכולל נמוך משלושה מיליון דולר, כולל הוצאות משפט.

הדיילי מייל, שטוען כי הוא אתר החדשות בשפה האנגלית הגדול ביותר בעולם, התנצל על הכתבה וחזר מהדברים בעמוד הבית שלו. "בידיעה מ-20 באוגוסט 2016 על מלניה טראמפ הוטל ספק באופי עבודתה כדוגמנית מקצועית ונכתב כי ייתכן שהיא סיפקה שירותים מעבר לדוגמנות", נמסר. "אנחנו מסכימים שהאשמות נגד גברת טראמפ לא נכונות ואנחנו חוזרים מהן ומסירים אותן, הסכמנו לשלם לה פיצויים".

פרקליטה של טראמפ אמר בבית המשפט העליון בלונדון כי הכתבה פורסמה על גבי שני עמודים ולוותה בתמונה ישנה שלה, שבה היא עומדת עירומה מול קיר, אך מסתכלת לאחור לכיוון המצלמה. "קוראי העיתון באותו יום לא היו יכולים לפספס את הידיעה", אמר פרקליטה. "הכתבה כללה טענות משמיצות ושקריות על מרשתי, שהטילה ספק בטבע של עבדותה כדוגמנית מקצועית".

מלניה טראמפ בצילומי עירום ב-1995. New York Post, אתר רשמי
התמונה שפרסם הדיילי מייל לצד הכתבה/אתר רשמי, New York Post
מלניה טראמפ. GettyImages
דונלד ומלניה טראמפ/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully