וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת הארץ התורנית: "הדתיים הלאומיים מסוכנים יותר מהחיזבאללה"

12.4.2017 / 22:28

עיתון "הארץ" שוב מפרסם טור שנוי במחלוקת שמעורר סערה, והפעם מדובר ביוסי קליין שפרסם מאמר על הדתיים הלאומיים עליהם אמר בין היתר כי "את הערבים אפשר לנטרל, אותם לא". הטור עורר סערה ברשת. רה"מ: "'הארץ' צריך להתנצל"

מערכת עיתון הארץ ברחוב שוקן בתל אביב. שרון בוקוב
מערכת עיתון הארץ ברחוב שוקן בתל אביב/שרון בוקוב
קליין: "הדתיים הלאומיים מסוכנים. מסוכנים יותר מהחיזבאללה, יותר מנהגים דורסים וילדות עם מספריים. את הערבים אפשר לנטרל, אותם לא. מה הם רוצים?"

עיתון "הארץ" שוב מפרסם טור שנוי במחלוקת שמעורר סערה, והפעם מדובר בעיתונאי יוסי קליין שפרסם מאמר על הדתיים הלאומיים וטען כי הם "מסוכנים יותר מחיזבאללה". הטור של קליין כבר הספיק לעצבן קוראים רבים - בניהם ראש הממשלה בינימין נתניהו וראש האופוזיציה יצחק הרצוג - והכותרת שלו אף שונתה מאז ל"אליטה חסודה שלנו".

בטורו כותב קליין כי "הדתיים הלאומיים מסוכנים. מסוכנים יותר מהחיזבאללה, יותר מנהגים דורסים וילדות עם מספריים. את הערבים אפשר לנטרל, אותם לא. מה הם רוצים? להשתלט על המדינה ולנקות אותה מערבים. אם תשאלו, הם יכחישו. הם יודעים, שמוקדם מדי להיות כה גלויים. אל תאמינו להכחשות שלהם. הלאומיות הדתית שלהם היא לאומנות קיצונית, עטופה ביראת שמים חסודה. היא מחלחלת למערכת החינוך, מתחזקת בצבא ומשפיעה על בית המשפט העליון. הם כבר בדרך אלינו, עוד רגע והם פורצים את הדלת".

עוד כתב קליין על הדתיים לאומיים כי "קל לקנות את הקולות שלהם. תנו להם הפקעות וקיבלתם אותם, תנו להם תקציבים וקניתם אותם, תנו להם טרנספר והם שלכם לנצח. הם נאמנים למי שנותן. הם יתמכו בחוקי תקשורת דראקוניים, במאגרי גז חזיריים, בבית משפט עליון מעוקר. הם מרקידים את ראש הממשלה על האצבע הקטנה ואת השרים כבובות על חוט".

"עכשיו, כשעוד רגע הם נכנסים אלינו הביתה, הם מורידים את המסיכות. הם כבר לא זקוקים להן, הם בטוחים בעצמם, אבל עדיין נזהרים. פעם לא אמרו כלום. היום הם אומרים בקול "סיפוח", אבל בשקט כבר חושבים "טרנספר". מחר כבר יגידו בקול "טרנספר", ויחשבו על מה שחשבו חברי המחתרת היהודית".

נתניהו בפתח ישיבת הממשלה: "יש מחיר לשימוש בנשק כימי; ישראל תמשיך לטפל בפצועים מסוריה". רוני כנפו
"הציבור הדתי לאומי הוא מלח הארץ". נתניהו/רוני כנפו

בפוסט שהעלה הערב ראש הממשלה בנימין נתניהו לעמוד הפייסבוק שלו הוא טען כי "המאמר ב"הארץ" מביש והזוי. הם איבדו את זה לגמרי. הציבור הדתי לאומי הוא מלח הארץ, בניו ובנותיו משרתים בצה"ל ובשירות הלאומי למען מדינת ישראל וביטחון ישראל. אני גאה בהם כמו רוב אזרחי המדינה. 'הארץ' צריך להתנצל".

גם יו"ר האופוזיציה, יצחק הרצוג, הגיב למאמר שפורסם וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "הערבים נוהרים=הדתיים הלאומיים מסוכנים=שופטים, אמנים ועיתונאים שמאלנים. מאסנו מהכללות! זה מקומם וזה מקומם. מאמרו של יוסי קליין ראוי לכל גינוי".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

בנוסף לכך, יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, כינה את הטור "אנטישמי". לטענתו, "רועי קליין ז"ל מסוכן? אלעזר שטרן ועליזה לביא מסוכנים יותר מהחיזבאללה? הרב שי פירון מסוכן יותר מתאונות הדרכים? ועמנואל מורנו ז"ל, גיבור ישראל, גם אצלו "השקר הוא דרך חיים"? מה שפורסם כעת ב"הארץ" נגד הציונות הדתית הוא טקסט אנטישמי צרוף".

טרם התקבלה תגובת "הארץ" לדברים, אך מו"ל העיתון עמוס שוקן צייץ בטוויטר דווקא גיבוי לדברים. שוקן כתב כי "לא מצליח להבין את ההתרגשות (הפבלובית, אני חייב לומר) ממאמרו של יוסי קליין שבסה"כ דומה למה שאמרתי לפני שש שנים". שוקן שם לינק למאמר שפרסם תחת הכותרת "חיסולה ההכרחי של הדמוקרטיה" שבו טען כי "האידיאולוגיה של גוש אמונים רואה ביצירת משטר אפרטהייד ישראלי כלי הכרחי למימושה. על רקע זה מתבצע מסע החקיקה נגד בית המשפט העליון, ארגוני זכויות האדם והעיתונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully