וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתאגיד ממשיכים להחתים: עורך המשנה של המהדורה וכתב הפלסטינים - מערוץ 1

18.4.2017 / 15:35

בתאגיד הפנימו ככל הנראה את הביקורת על אי-שילובם של עיתונאי הרשות: לוואלה ברנז'ה נודע כי כתבי הערוץ הראשון דניאל אופיר ודנה הרמן חתמו ב"כאן בהקמה", וכי גל ברגר – שחתם לפני כחצי שנה בתאגיד - החל בעבודתו ככתב לענייני פלסטינים

דנה הרמן. דוד וינוקור, מערכת וואלה! NEWS
דנה הרמן/מערכת וואלה! NEWS, דוד וינוקור

בזמן שברשות ממשיכים להיאבק בסגירה הקרבה, בתאגיד ממשיכים לגייס עובדים: הפעם, לאחר ביקורת על אי-שילובם של עיתונאי הרשות, שגם תרמה ככל הנראה לביטול חטיבת החדשות והתיקון הצפוי בחוק, מדובר בעיתונאים מערוץ 1 ומקול ישראל. לוואלה ברנז'ה נודע כי כתבי הערוץ הראשון דניאל אופיר ודנה הרמן חתמו ב"כאן בהקמה", וכי גל ברגר – שחתם לפני כחצי שנה בתאגיד - החל בעבודתו ככתב לענייני פלסטינים.

אופיר ישמש כעורך משנה של מהדורת החדשות המרכזית, שאותה יערוך עילי לוין. הרמן תשמש כתבת תרבות בדסק החדשות ובדסק 'כאן תרבות' ותערוך פרויקטים מגזיניים. ברגר, שעל החתמתו פורסם בוואלה ברנז'ה בחודש יולי, החל לאחרונה לעבוד ככתב לענייני פלסטינים.

אופיר, המשמש ככתב הכנסת ומסקר התחום הפוליטי ב'מהדורת מבט' בערוץ הראשון, מצטרף לתאגיד השידור כעורך משנה בחדשות. הוא החל את דרכו ככתב בחדשות המקומיות בטלוויזיה בכבלים באזור ירושלים. בהמשך הצטרף ל"מבט" וסיקר נושאים שונים: רווחה, משטרה, תרבות ואת התחום המוניציפלי בירושלים.

הרמן הצטרפה בשנת 2008 לחטיבת החדשות של הערוץ הראשון ככתבת התרבות של "מבט'' ובמקביל הגישה תכניות שונות וביניהן את "טלסינמה" ו"מהשורה הראשונה". היא החלה את דרכה לפני 17 שנים כמגישת רצועת התרבות היומית של "יס דוקו", בהמשך הגישה את "זמן אוויר" בערוץ הראשון. במקביל ערכה וכתבה במגזינים מקבוצת ידיעות - "פנאי פלוס" ו-GO.

ברגר שימש כתב לענייני פלסטינים ברשת ב' מזה כעשור. לפני כן היה כתב לענייני ערבים ב"מקור ראשון" ובחדשות מחלקה ראשונה. במהלך עבודתו, סיקר את האינתיפאדה השנייה, את המבצעים השונים ברצועת עזה ואת עסקת שליט.

בתאגיד אישרו את הפרטים. הרמן מסרה: "אחרי תקופה לא פשוטה של לבטים ואי וודאות, החלטתי להצטרף לתאגיד השידור הציבורי כאן. מאז ומתמיד האמנתי בשידור הציבורי ואני מקווה שהוא ימשיך להתקיים - חזק, איכותי ומשוחרר מהשפעות פוליטיות. כולי תקווה שכמה שיותר מחבריי מרשות השידור, אנשים טובים ומוכשרים שליבם במקום הנכון, ייקלטו גם הם בתאגיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully