וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט נגד ערוץ 10: "מייצר פייק ניוז"; ערוץ 10: "שהוא יתנצל"

23.4.2017 / 14:10

בפאנל "שישי עם אילה חסון" דנו בספר הנלמד בבתי ספר ובשיטות ה"חינוך מחדש" של השר כלפי הציבור החילוני, ואולם מדובר בספר שאושר בכלל ע"י יולי תמיר. בנט: "שתפו שנגבר על השקרים שלהם". ערוץ 10: "בשום שלב לא נטען שבנט הכניס את הספר"

צילום: ערוץ 10

בפאנל "שישי עם אילה חסון" בסופ"ש האחרון דנו בספר הנלמד בבתי ספר יסודיים, תחת הכותרת "מה קורא בתוך ספרי הלימוד של הילדים שלנו?" – ובשיטות ה"חינוך מחדש" לכאורה של השר נפתלי בנט את הציבור החילוני. ואולם בנט טוען כי מדובר בכלל בספר שאושר ב-2008, כאשר מי שהייתה שרת החינוך דאז היא יולי תמיר ממפלגת העבודה.

בפוסט שהעלה אתמול לעמוד הפייסבוק שלו כתב בנט: "ככה ערוץ 10 מייצר פייק ניוז. בקשה: תצפו בקטע הזה מפריים-טיים ערב שבת בערוץ 10. חדשות 10 מציג ספר שכביכול מצייר דתיים כערכיים, וחילונים כריקים ואגואיסטים. אור הלר: "ספר גזעני, מגעיל. נפתלי בנט אינו שר החינוך, אלא השר לחינוך מחדש של החילונים", הוא מתפייט. איילה חסון מקריאה לאט קטע-קטע ובאמת זה נראה ספר מזעזע".

עוד כתב, "הם רק שכחו להזכיר שזה ספר שהופק, אושר, והופץ ב2008 כאשר יולי תמיר ממפלגת העבודה היתה שרת חינוך. ערוץ 10 גם לא טרח לציין שאלו רק 2 תמונות מתוך רבות כולל משפחות חילוניות שבהן מכבדים אחד את השני. מכיוון שאנשי הערוץ אינם מגיבים לפניותינו, אני מבקש מכם, הציבור, לשתף ולהפיץ את שיטות העבודה של ערוץ 10. ככה נגבר על השקרים שלהם. אז שתפו".

ברקע לכך, יש לציין כי השבוע, ביום חמישי, יתקיימו בחירות לראשות מפלגת הבית היהודי, בהן מתמודדים היו"ר הנוכחי בנט, יצחק חי זאגא ויונתן ברנסקי.

חדשות 10: "אנחנו תמהים על דבר אחד: בנט חתך מהדיון שהעלה לפייסבוק את הקטע שבו נראה פעיל "הבית היהודי" סוטר לתלמיד חובש כיפה בן 14, שכל חטאו היה שהפגין מול השר"

מחדשות 10 נמסר בתגובה: "האייטם עסק בוויכוח סביב "ההדתה" במערכת החינוך בישראל, והציג יחד עם שורת דוגמאות את ספר הלימוד. בשום שלב בשידור לא נטען ששר החינוך, מר בנט, הוא שהכניס את הספר - שאכן אושר בשעתו בידי השרה יולי תמיר – לתכנית הלימודים, אלא שמדובר בספר שנלמד עתה במערכת. אם מישהו מצופינו הבין אחרת – אנו מתנצלים".

"ובעניין התנצלויות – אנחנו תמהים רק על דבר אחד: מר בנט העלה לחשבון הפייסבוק שלו את הדיון שערכנו בנושא, אבל חתך ממנו דבר אחד - את הקטע ששידרנו ובו נראה פעיל "הבית היהודי" סוטר לתלמיד חובש כיפה בן 14, שכל חטאו היה שהפגין מול השר. בנט נמנע באותו אירוע מלגנות את הפעיל, ועד לרגע זה, לדברי אביו של הנער, לא טרח לגנות או להתנצל, למרות בקשות חוזרות ונשנות של האב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully