וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב"כאן" לא מתרגשים מהליך החקיקה - וממשיכים לאייש

3.5.2017 / 13:27

בזמן שבכנסת מקדמים את החוק להקמת תאגיד החדשות בתאגיד ממשיכים להודיע על מינויים חדשים - ביניהם אמיר בר שלום ככתב מדיני. בתוך כך, לאחרונה תוגבר מערך האבטחה סביב מתקני התאגיד וסביב המנכ"ל אלדד קובלנץ

אמיר בר שלום. יומן, ערוץ 1, צילום מסך
אמיר בר שלום/צילום מסך, יומן, ערוץ 1

בזמן שבכנסת מקדמים את החוק להקמת תאגיד החדשות, ב"כאן" לא מתרגשים מהליך החקיקה שצפוי לגרור שינויים בהרכב החטיבה וממשיכים להודיע על מינויים חדשים: היום פורסם כי אמיר בר שלום – המשמש ככתב ופרשן צבאי בהערוץ הראשון וכמגיש "מבט" בחודשים האחרונים - מצטרף לתאגיד ככתב מדיני. ואולם, יש לזכור שמי שישמש לבסוף בתפקיד מנהל חטיבת החדשות החדש עלול לגרום לשינויים במערכת, לאחר מינויו.

בר שלום הצטרף לרשות השידור ב-1994 ככתב במחלקת הספורט. בשנת 2002 מונה לכתב צבאי וב-2015 לראש הדסק ופרשן צבאי. מאז פרישתו של יעקב אילון – שעבר לוואלה! NEWS – הוא הגיש לסירוגין עם מיכל רבינוביץ את "מבט". בר שלום מסר: "בעת הזו תפקיד הכתב המדיני הוא בבחינת אתגר מקצועי אדיר ואני גאה לקבל עליי את האתגר שהוצע לי במסגרת תאגיד השידור הישראלי החדש".

בנוסף אליו, גם חנן קריסטל, הפרשן הפוליטי של רשת ב', מצטרף לתאגיד וישמש כמגיש לצידו של רן בנימיני בתוכנית "תכנית הערב" ברשת ב' החדשה. קריסטל החל את דרכו בעיתון "חדשות", ומשנת 1993 החל לשמש כפרשן פוליטי בתכניות האקטואליה של רשת ב'. בהקשר הזה יש לציין כי יואב קרקובסקי ישמש כראש דסק פוליטי של רשת ב' החדשה, בדומה לתפקיד שהוא ממלא כיום.

בתוך כך, לוואלה ברנז'ה נודע שעו"ד דורי קלגסבלד הגיע ביום ראשון האחרון למשרדי התאגיד על מנת לדון בעתירה שב"כאן" מתכננים להגיש לבג"ץ, ביום שבו יעבור בכנסת החוק להקמת תאגיד החדשות החדש. על פי גורם בתאגיד, קלגסבלד גילה אופטימיות זהירה בנוגע לסיכויי העתירה, כאשר אחד הסעיפים בעתירה יכלול כצפוי טיעון לפגיעה בחוקי יסוד של חופש הביטוי והעיתונות.

עוד נודע כי לאחרונה תוגבר מערך האבטחה סביב מתקני התאגיד וסביב המנכ"ל אלדד קובלנץ: בכל מתחם במשרדי "כאן" הוסיפו שומר למערך האבטחה, כאשר הסיבות לכך הן הסמיכות לתאריך העלייה לאוויר (אמצע מאי), ועל פי הגורם - ישנו "חשש להטרדות ואף לחבלות מגורמים שונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully