וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק עמוס רגב: גם עורך הצרכנות של "ישראל היום" פורש

3.5.2017 / 14:02

עורך הצרכנות יניב מורוזובסקי הודיע על פרישתו מהתפקיד, כך נודע לוואלה ברנז'ה. מי שיחליף אותו הוא יריב פלג. בתוך כך, רגב צפוי לעזוב את העיתון כבר ביום ראשון הקרוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום ראשון האחרון, בזמן שכל מערכת "ישראל היום" הייתה עסוקה בהודעה המפתיעה על עזיבתו של העורך הראשי עמוס רגב ומינויו של בועז ביסמוט במקומו, גם עורך הצרכנות יניב מורוזובסקי בחר להודיע על פרישתו מהתפקיד, כך נודע לוואלה ברנז'ה. מורוזובסקי ימשיך לשמש כעורך בדסק החדשות של החינמון.

מי שיחליף אותו בתפקיד הוא יריב פלג, המשמש כעורך בדסק החדשות ועורך מוסף הטיולים והנשים. בנוסף לכך, זהבית ליויאן-גפן תערוך את מוסף הבריאות של החינמון. מורוזובסקי שימש בתפקיד עורך הצרכנות והבריאות בשנה וחצי האחרונות, ובסך הכל עובד כשנתיים וחצי ב"ישראל היום" – שם התחיל כעורך בדסק.

עוד נודע כי רגב יסיים את תפקידו בחינמון כבר ביום ראשון הקרוב, בדיוק שבוע לאחר שהודיעו על סיום העסקתו. זאת למרות שטרם ההודעה על הפרישה, רגב דיבר במערכת על החזון שלו למוספים הקרובים. לאחר שנודע על פרישתו אמר לוואלה ברנז'ה גורם בעיתון כי "זאת הייתה הפתעה גמורה. הייתה שמועה – אבל היא הוכחשה". הגורם מייחס למהלך את פרשת תיק 2000 (במסגרתה רגב העיד במשטרה) וכמובן - את מערכת היחסים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה.

טרם התקבלה תגובה מהעיתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully