וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב ידיעות אחרונות צחי דבוש מונה לכתב הצבאי של גל"צ

3.5.2017 / 14:28

פרסום ראשון: דבוש, הכתב הצבאי השני וכתב גוש דן ב"ידיעות אחרונות" ולשעבר כתב "במחנה", יחליף בתפקידו את הכתב הצבאי של התחנה, רס"ן טל לב רם שמשתחרר מהצבא

צחי דאבוש. מוטי קמחי,
צחי דאבוש/מוטי קמחי

צחי דבוש, הכתב הצבאי השני וכתב גוש דן ב"ידיעות אחרונות" ולשעבר כתב עיתון "במחנה", יחליף בתפקידו את הכתב הצבאי של התחנה, רס"ן טל לב רם שמשתחרר מהצבא - כך נודע לוואלה ברנז'ה.

דבוש (23) בוגר המכינה הקדם-צבאית למנהיגות חברתית ע"ש יצחק רבין, שירת ככתב בעיתון "במחנה" בשנים 2013-2016. במהלך שירותו סיקר את המבצעים שובו אחים וצוק איתן. בשנת 2016 זכה דבוש בפרס מפקד "במחנה" למצוינות על עבודה עיתונאית יוצאת דופן, לאחר שורה של סיפורים שעוררו הדים בהם קצינת צה"ל שבן דודה שירת בדעאש והשירים הגנוזים של נתן אלתרמן, לאה גולדברג ויהודה עמיחי.

לאחר שחרורו החל דבוש לעבוד בידיעות אחרונות, שם שימש ככתב צבאי שני וכתב גוש דן. בשנה האחרונה סיקר את משפט אלאור אזריה, דו"ח מבקר המדינה על צוק איתן, פינוי עמונה וכן את גל השריפות ותקרית אום אל חיראן. בין הסיפורים שפרסם בידיעות בלטו החלטת צה"ל להכיר בחברות השכולות, מאבק ההמשכיות של הורים שכולים על זרע בניהם, ו"מדד הגומי" בעקבות דבריו של אל"מ יונתן ברנסקי על לוחמות הקרקל וסיפורים נוספים.

דבוש מחליף בתפקיד את טל לב רם שכיהן בעשור האחרון ככתב הצבאי של התחנה, והיה אחראי לסיקור מבצעים צבאיים רבים דוגמת: עופרת יצוקה, עמוד ענן וצוק איתן. בין היתר חשף לב רם בתקופת שירותו בגלצ את דו"ח המנהרות של האלוף יוסי בכר, תחקיר "יום שישי השחור" ברפיח (חטיפת גופתו של סגן הדר גולדין), חשיפת שתי העדויות המרכזיות (עדות המ"פ והחייל) במשפט אלאור אזריה וחשיפות והישגים נוספים. כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה, טל לב רם עתיד לסיים בקרוב את שירותו בצה"ל ולהשתחרר.

עד פרישתו מהצבא הוא עתיד להשתלב בהגשת משדרים שונים בתחנה.

ירון דקל אישר את הפרטים ומסר: "אני מברך ושמח על הצטרפותו של צחי דבוש לנבחרת כתבי ועיתונאי גלצ. בזמן יחסית קצר הציג צחי הישגים מרשימים ככתב שטח נמרץ ורעב להצליח. אני בטוח שהוא יתאקלם במהירות בתחנה ויתרום תרומה רבה לשידורינו. טל לב-רם תרם רבות להצלחת התחנה והיה אחראי למספר סיפורים עיתונאים וחשיפות מרשימות. אני מבקש לאחל לטל הצלחה רבה באזרחות בכל דרך בה יבחר".

דבוש מסר: "אני שמח וגאה להצטרף לתחנת הרדיו המובילה בישראל ולנבחרת המוצלחת של גל"צ. אני מודה לידיעות אחרונות שהיה ביתי בשנה האחרונה ולאנשיו המוכשרים. חשוב לי במיוחד להודות לרון ירון, נטע ליבנה, חן ארצי, יוסי יהושוע, שרון ליס, אסף שניידר ורותם אליזרע שלימדו אותי המון, ולכל העורכים, הכתבים, הצלמים והמנהלים המוכשרים עמם עבדתי והיו לי למורים ולחברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully