וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשות מתכוונים להשבית שוב את השידורים ברשת ב'

7.5.2017 / 9:02

העובדים מתכוונים להשבית שוב את השידורים בתחנה של קול ישראל, בין השעות 09:30 עד 10:00, ובין 11:30 ועד 12:00 בצהריים - והעובדים יפגינו מול משכן הכנסת, בזמן הדיונים על חוק תאגיד החדשות החדש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועדי העובדים ברשות השידור מתכוונים להשבית היום (ראשון) שוב את השידורים. השידורים ברשת ב' של קול ישראל יושבתו הבוקר, בין השעות 09:30 עד 10:00, ובין 11:30 ועד 12:00 בצהריים – כחלק ממחאת העובדים נגד הפיטורים הצפויים בשל סגירת הרשות ופתיחת תאגיד השידור בעוד כשבוע. בנוסף לכך, העובדים מתכוונים להפגין מול משכן הכנסת, בזמן הדיונים על חוק תאגיד החדשות החדש.

ביום חמישי האחרון אושרה בקריאה ראשונה הצעת חוק השידור הציבורי הישראלי, השואפת לפצל את תאגיד השידור ולהקים תאגיד חדש לשידורי חדשות ואקטואליה. 32 הצביעו בעד ההצבעה ואף אחד לא הצביע נגדה, שכן חברי האופוזיציה החרימו את הדיון בה וגם את ההצבעה. ועדת הכנסת הצביעה פה אחד על הקמתה מחדש של הוועדה המשותפת לוועדות הכלכלה והכנסת בראשות יו"ר הקואליציה דוד ביטן, והיא זו שתכין את החוק בשבוע הבא לקריאה שניה ושלישית.

כזכור, באמצע מרץ הופסקו השידורים ברשת ב' למספר שעות כחלק מהמאבק בסגירת הרשות, והעובדים אף חסמו את הרכבת הקלה בירושלים. טכנאי התחנה של קול ישראל יצאו להפגין ביחד עם עובדי הרשות מול משרד ראש הממשלה, ובמהלך ההפגנה המשטרה אף עצרה את יו"ר ועד הגג של עובדי ההסתדרות ברשות, משה שגב, ושיחררה אותו כעבור זמן קצר. העובדים טענו כי סגירת הרשות היא תקדים לסגירת חברה ציבורית על ידי המדינה והחלפתה בחברה אחרת, שעושה בדיוק אותו הדבר, תוך בתנאים של עובדי קבלן והעסקה במשרות חלקיות בשכר זעום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully