וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הכתב ש"איים" על החברה של קורבן האונס בהרצליה?

וואלה ברנז'ה

7.5.2017 / 16:50

לטענת עו"ד של הנערה בפרשת האונס הקבוצתי בהרצליה, כתב טלוויזיה מפורסם איים על אחת החברות שלה על מנת שתתראיין אליו, משום שלפי הכתב - "היא חייבת להבין שהיא עלולה להיתבע ולשלם הרבה כסף, יש פה הרבה השלכות"

צללית. ShutterStock
צללית/ShutterStock

מיהו כתב הטלוויזיה שלטענת עו"ד של הנערה בפרשת האונס הקבוצתי בהרצליה - איים על אחת החברות שלה על מנת שתתראיין אליו? בפוסט שפרסמה היום (ראשון) עו"ד יערה רשף היא כתבה: "שלום לכתב מערוץ x, כן, אתה, שחשבת שאתה יכול לפנות לחברתה הקטינה של הנערה הקטינה, קורבן לאונס קבוצתי, ולייעץ (לאיים) לה (עליה) להתראיין משום שעכשיו 'היא חייבת להבין שהיא עלולה להיתבע ולשלם הרבה כסף, יש פה הרבה השלכות'".

רשף הוסיפה כי "מה נראה לך שאתה עושה בדיוק? ברור לך ולי שהיא לא חייבת כלום חוץ מלשמור על נפשה. אתה מבזה את עצמך, אתה בושה וכלימה למקצוע העיתונות אם זו הדרך שלך להשיג ראיונות - לאיים על קורבן של אונס קבוצתי בשעתה הקשה ביותר".

לסיכום כתבה: "החל מיום שישי האחרון אני מייצגת את מי שמכונה "הנערה מהרצליה" והיא מסתייעת בעמותת אחת מתוך אחת. כל כלי התקשורת מתבקשים לפנות אליי ולעזוב את הנערה ומשפחתה במנוחה. לתגובות ניתן לפנות אליי, נודה על התחשבותכם". בשלב זה רשף לא מוכנה לנקוב בשמו של הכתב.

בשבוע שעבר פירסמה כתבת הפלילים של ערוץ 1, שלי טפיירו, כי הפרקליטות החליטה שלא להגיש כתב אישום, בניגוד לעמדת המשטרה. שלושת החשודים באונס הקבוצתי בנערה בת ה-17 בהרצליה שוחררו בערבות בשל קושי של הפרקליטות לגבש כתב אישום נגדם. זאת מאחר שהנערה לא מוכנה נפשית להתעמת עם שלושת הצעירים - בני 20 ובן 22 מהרצליה והמדרום - ולכן לא ניתן להמשיך בהליך החקירה. הצעירה טופלה בידי גורמי רווחה של עיריית הרצליה ואנשי בריאות הנפש ואף הוצמדה לה עובדת סוציאלית.

מתחילת הפרשה התקשו במשטרה לדובב את הנערה. לפי המשטרה, ימים אחדים לאחר האירוע חלה הרעה במצבה של הנערה והיא פונתה באמבולנס לבית החולים. בשל כך, המשטרה נמנעה מלכתחילה מלערוך עימותים בינה לבין החשודים שטוענים כי יחסי המין עמה היו בהסכמה. לפי החשד, הנערה הכירה את החשוד בן 22, והגיעה עמו לביתו בהרצליה ביום שישי בחודש שעבר. בבית חיכו שני החשודים הנוספים, שביצעו בה לכאורה את המעשים במשך כמה שעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully