וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 מועמדויות לרשת ולהוט בתחרות פרומקס

וואלה ברנז'ה

8.5.2017 / 8:40

זכיינית ערוץ 2 מועמדת ב-6 קטגוריות בתחרות הפרומואים הבינלאומית שתיערך ביוני, כולל בקטגוריה "פרס מיוחד" על פרומו "דה ווייס". חברת הכבלים מועמדת בין היתר עבור קמפיין vod ומוסיקה מקורית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרומו ל"משחקי השף"/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת מועמדת ל-6 פרסים בפרומקס - תחרות הפרומואים הבינלאומית. הפרומואים של זכיינית ערוץ 2 עלו לגמר בתחרות שתיערך ביוני הקרוב בלוס אנג'לס. הטקס מתקיים מדי שנה בהשתתפות רשתות טלוויזיה עולמיות.

הפרומואים מועמדים במספר קטגוריות, ביניהן קידום תכנית בידור ( The Voice ,משחקי השף, הטוב מכולם), קידום תכנית קומית (זה המצב), קידום ריאליטי (the voice) וכן בקטגוריה החשובה ביותר בתחרות - "פרס מיוחד" על פרומו The Voice.

מרשת נמסר: "המספר הרב של מועמדויות מחלקת הפרומו שנה אחר שנה מהווה חותמת בינלאומית למצוינות שלה בקידום ושיווק של תוכניות טלוויזיה".

גם לחברת הכבלים הוט יש 6 מועמדויות בתחרות. החברה מועמדת בקטגוריית קמפיין vod – עם הקליפ אקסטרא vod; בקטגוריית פרומו תוכן עם הפרומו חורף הוט פלוס; קטגורייה נוספת שבה הוט מועמדת היא עריכת פרומו, לקליפ אקסטרא vod; החברה מתמודדת גם בקטגוריית פרזנטציה שיווקית; בקטגוריית עיצוב ובימוי אנימציה-קליפ אקסטרא vod; וקטגוריית מוסיקה מקורית, עבור קליפ השקה hbo.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully