וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר בר שלום: "נתניהו יקבל אצלנו סיקור ביקורתי"

וואלה ברנז'ה

15.5.2017 / 15:30

מי ששימש ככתב ופרשן צבאי וכמגיש "מבט" בחודשים האחרונים - והחל מהיום ככתב המדיני של "כאן", מסביר בראיון למהדורה המרכזית של וואלה! NEWS למה הוא לא רואה שום בעיה בהגשה של גאולה אבן ועומד על כך שנתניהו יקבל סיקור ביקורתי

צילום: רוני כנפו עריכת וידאו: ניר חן

תאגיד השידור עלה היום (שני) לאוויר, ואיתו עלו גם השאלות שהמתינו זמן רב על המדף, כמו עד כמה מהדורת החדשות אכן תהיה מנותקת מהפוליטיקאים, האם גאולה אבן תמשיך להגיש את המהדורה המרכזית גם כשיוקם תאגיד החדשות החדש, ולמה בעצם כדאי לצפות בערוץ 1 החדש.

אמיר בר שלום, מי ששימש עד השבוע שעבר ככתב ופרשן צבאי בערוץ הראשון וכמגיש "מבט" בחודשים האחרונים - והחל מהיום ככתב המדיני של תאגיד השידור כאן, מנסה לענות על השאלות בראיון למהדורה המרכזית של וואלה! NEWS.

עם העלייה לאוויר של השידור הציבורי החדש בישראל הגיעו ראשי כאן וחברי מועצת "כאן" להרמת כוסית בבית הנשיא, שאיחל להם הצלחה בדרך החדשה והדגיש את הצורך בשידור ציבורי הוגן: "בדרך כלל אנו מרימים כוסות על המוגמר, ואנו נרים היום כוסית על מנת להתפלל שאכן תמשיכו לקיים ולדאוג לכך שהשידור הציבורי, שהוא נשמת אפה של הדמוקרטיה, ימשיך להתקיים בכל עוזו ללא מורא וללא משוא פנים. משוא פנים הוא דבר רע בדמוקרטיה ומורא הוא דבר רע בדמוקרטיה. ולכן אני רוצה להרים כוסית של תקווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully