וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ריב סוער בין צופית גרנט לבין תושבים דתיים בטבריה

17.5.2017 / 18:14

כחלק מפרויקט חדש שלה ביקשה גרנט לדמות רחוב חרדי בטבריה לשכונה של חרדים קיצוניים, ועל כן תלתה במקום מודעות צניעות. כאשר הגיעו תושבי האזור ודרשו ממנה להסיר אותן, התפתח ויכוח סוער

צילום מסך

ריב סוער התרחש היום (רביעי) בין צופית גרנט לבין מספר תושבים דתיים בטבריה, בעקבות תליית מודעות צניעות על ידה. על פי גורם המעורה בפרטים, גרנט הגיעה לאזור כדי לצלם סרט, ובמסגרת הצילומים רצתה לעשות אילוסטרציה לרחוב חרדי, לכן תלתה את השלטים. "היא לא באה לעשות פרובוקציה, היא באה לדמות מקום – מכיוון שהיא לא יכלה לצלם במקום מסוים אחר". לטענתו, כשהם הגיעו והתחילו לריב - היא התקפלה מהמקום. יש לציין כי לא מדובר בהפקת "אבודים" של גרנט, אלא בפרויקט אחר.

הרב רפאל קוק הפיץ סרטון שרץ בקבוצות וואטסאפ, ובו הוא טוען כי צוות צילום והפקה הגיע ביחד עם גרנט לרחוב ורנר, הנחשב למעוז של האוכלוסייה החרדית בטבריה, ותלו על לוחות מודעות שלטים על איסור הליכה ברחוב שלא בלבוש צנוע. בהודעה שנשלחה עם הסרטון נכתב: "הרוחות בין התושבים בטבריה ובין צוות ההפקה של צופית גרנט התלהטו והיא עזבה את המקום לאחר כמה דקות".

בסרטון שמופץ בוואטסאפ אומר קוק: "הסתכלתי אל העבר השני של הרחוב ואני רואה קבוצה של צלמים ואת צופית גרנט, אני רואה שהם מצלמים את המודעות האלה 'אזהרה חמורה. אין לעבור ברחובותינו בלבוש לא צנוע'. הם בעצמם תולים את זה. כדי להתסיס את הציבור בארץ".

הוא ממשיך ואומר: "פניתי אליה ואמרתי לה - למה את עושה את זה, תולה מודעות ומעלילה עלינו עלילות? היא אמרה לי, 'מותר לי אתם עושים את זה במאה שערים'. אמרתי לה, אז תלכי למאה שערים ותאשימי אותם. למה את עושה את זה פה בשכונה? היא ענתה שמותר לה לעשות את זה. אמרתי לה, אין בעיה בואי נסריט אותך ותגידי בכתבה שאת תלית את המודעות ואת עשית זה - אז היא הלכה לכמה דקות, כנראה קלטה את הטעות שעשתה והתנצלה מעומק לב".

מנגד, רון קובי המתגורר בטבריה, העלה פייסבוק לייב מהאירוע, וכתב: "תקיפה בשידור חי, תקפו אותנו וגם את צוות הצילום שהיה במקום ושלא היה לנו קשר אליו! הסתה מטורפת וניסיון פגיעה! הסתה לפגיעה בגוף ונפש, נזק לרכב ותקיפה אלימה! זו חציית קו אדום ומסוכן! צופית גרנט צילמה שם לסדרה שלה והמקום הפך לזירה אלימה".

בסרטון נשמע קובי כשהוא אומר "זה השקרן הכי גדול... אני אגיד לרב מי אתה... אני באתי לפה לצלם". הרב נשמע כשהוא אומר "אתה עושה פייק ניוז על הגב שלנו", וקובי משיב: "אני עושה פייק ניוז? אתם חבורה של שקרנים". גרנט מופיעה אף היא בסרטון בפייסבוק ואומרת: "אף אחד מכם לא עצר לרגע לשאול מה אני עושה – הוא תוקף אותי, הוא משמיץ אותי...ואם היית רואה את המודעה הזו עכשיו במאה שערים היית מאמין לי?".

מרשת נמסר בתגובה: "צופית גרנט מצלמת עבור רשת סדרת דוקו דרמה ולא מדובר בפרובוקציה אלא בקטע מבוים, שכשישודר בטלוויזיה תופיע כתובית אשר מציינת שזאת אילוסטרציה. בסדרה ישנם חלקים אשר מפאת רגישותם לא יוכלו להיחשף ולכן צופית בחרה להשלימם בצילומי אילוסטרציה. מי שכותב אחרת לא מבין את עבודת הקודש שצופית עושה והוא בעצמו מייצר שנאת חינם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully