וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את מוטי אלמליח

וואלה ברנז'ה

18.5.2017 / 11:52

הוא התחיל ככתב ועורך בעיתונות המקומית, ונשאב לתחום הדוברות והיח"צ עד שהגיע לבייבי הנוכחי: מנהל אגף דוברות באיחוד הצלה. ולמי מודה מי שעומד בראש אחד ממטות ההסברה המורכבים בישראל?

מוטי אלמליח דובר איחוד הצלה. נועם מושקוביץ
מוטי אלמליח דובר איחוד הצלה/נועם מושקוביץ

גיל: 42

מה בעצם אני עושה: אחראי על קידום מטרות הארגון בעזרת התקשורת בארץ ובחו"ל. כשנכנסתי לתפקיד הבנתי שבעולם התקשורתי של היום, שדורש תגובה מהירה בערוצים רבים במקביל, מאמצים של אדם אחד מוגבלים יחסית. לא היה לי ממי ללמוד כיצד להתמודד עם האתגר, אז רצתי עם האינסטינקטים. הקמתי והתחלתי לנהל מערך של ארבעה דוברים ואנשי מדיה שעובדים מהמטה יחד עם 16 דוברים אזוריים שפרוסים בכל הארץ. אנחנו פועלים מול התקשורת במסגרת של עשרות קבוצות במדיה חברתית ובוואטסאפ. לשמחתי התוצאות לא איחרו לבוא, בתוך שנתיים החשיפה של הארגון עלתה מ-3,200 אזכורים בתקשורת בשנה ליותר מ-18,000 אזכורים. בשנה האחרונה, אחרי שראינו מחקרי מודעות ותפיסות בציבור הבנו שאנחנו צריכים לחדד את מיצוב הארגון ולמתג אותו מחדש. אחרי עבודה של חודשים של כל הנהלת הארגון יחד עם איש האסטרטגיה יונתן קגנסקי והמשרד שלו – NewSpark אנחנו עומדים לפני מהלך השקה רחב שיכניס את איחוד הצלה ומתנדביו ללב של כולכם.

השכלה: למדתי תואר ראשון בחוג לתקשורת ועיתונאות באוניברסיטה העברית בירושלים ומהסמסטר הראשון מיד נשאבתי גם לעבודה ביח"צ ובעיתונות.

תפקידים קודמים: הייתי יועץ תקשורת במשרד לייעוץ אסטרטגי PM-PR שם גם הכרתי את ה"איחוד הצלה". במשרד ניהלתי משברים בתקשורת, ייעצתי לגופים ממשלתיים כמו מנהל מקרקעי ישראל, לגופים טכנולוגיים ולאנשי עסקים. לפני כן, הייתי יועץ תקשורת לאראל מרגלית בזמן שכיהן כיו"ר קרן הון סיכון JVP. אל אראל הגעתי אחרי שעבדתי כיועץ תקשורת ודובר לארגונים מהמגזר השלישי. לפני העיסוק בייעוץ תקשורתי הייתי עיתונאי, כתב ועורך בעיתון "כל העיר" בירושלים, כתב מגזין ב"ידיעות ירושלים" והקמתי וערכתי את עיתון "מעלה אדומים".

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: אתי אשד הנפלאה נתנה לי הזדמנות ראשונה במשרד היח"צ שלה עוד כשהייתי סטודנט לתקשורת. לשמחתי אתי היא גם זאת שעודדה אותי ללכת לצד השני, להיות קודם עיתונאי לפני שאחזור לעסוק ביח"צ כדי שאבין את העיתונאים מולם אני עובד. באותו הבניין בו פעל המשרד של אתי פעל גם עיתון "כל העיר" הירושלמי. עליתי לקומה החמישית והצעתי את עצמי. אלעד ליפשיץ, אז עורך החדשות והיום עורך העיתון, נתן לי גם הוא הזדמנות והכניס אותי לעולם העיתונות. אחרי שבע שנים במספר תפקידי כתיבה ועריכה 'חציתי שוב את הכביש' וחזרתי לתחום היח"צ והייעוץ התקשורתי.

איפה אתה בעוד 5 שנים: עושה דברים שיש להם השפעה, שנוגעים באנשים ונותנים ערך לארגון שלי ולציבור בישראל.

מה אוכל לצהריים: אם תפסתם אותי ביום שיש לי זמן פנוי, אז אני קופץ לאכול בשוק מחנה יהודה בירושלים שלא רחוק מהמטה של איחוד הצלה. אני גר בתל אביב, אבל נולדתי וגדלתי בירושלים, אז זאת הזדמנות לחזור לטעמים המיוחדים של השוק. אבל בדרך כלל, במהלך העבודה, אני חוטף משהו מהיר.

פרגן למתחרים: מפרגן לדוברות מד"א שמאמצים במהירות את מה שאנחנו בדוברות איחוד הצלה המצאנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully