וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערוץ הכנסת החדש יימדד ביכולתו להיות מאוזן – כפי שעשה המפעיל הקודם"

21.5.2017 / 15:04

יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, נפגש עם נציגי הזכיין החדש של ערוץ הכנסת, המנכ"ל מוטי שקלאר והעורך הראשי חגי גולן, וביקש כי בערוץ 20 יעשו כל שביכולתם כדי לקלוט כמה שיותר עובדים מהמפעיל הנוכחי, חדשות 2

ערוץ הכנסת. איציק הררי, דוברות הכנסת, מערכת וואלה! NEWS
הפגישה, היום/מערכת וואלה! NEWS, איציק הררי, דוברות הכנסת

יו"ר הכנסת, יולי (יואל) אדלשטיין, נפגש היום (ראשון) עם נציגי הזכיין החדש של ערוץ הכנסת, המנכ"ל מוטי שקלאר והעורך הראשי חגי גולן. לאור פניות חוזרות ונשנות של עובדים המועסקים אצל המפעיל הנוכחי של הערוץ, חדשות 2, ביקש אדלשטיין כי בערוץ 20 יעשו כל שביכולתם כדי לקלוט כמה שיותר עובדים מהמפעיל הנוכחי.

לא ניתן להתעלם מכך שערוץ 20 מוטה באופן מובהק לצד הימני של המפה – ונשאלת השאלה, כיצד יוכל לסקר את הפעילות הפרלמנטרית באופן אובייקטיבי ובצורה הנקייה מגוון פוליטי. סוגייה נוספת היא כיצד בערוץ יוכלו לעמוד בלחצים המופעלים מצד הסיעות, מבלי שעדיין צברו ניסיון בעמידה בלחצים מסוג זה, כאשר ערוץ 20 טרם החל בשידורי חדשות באופן רשמי. בהקשר זה אמר אדלשטיין אמר כי הערוץ יימדד וייבחן בעיקר ביכולתו להיות מאוזן – כפי שעשה המפעיל הנוכחי.

שקלאר הציג בפני אדלשטיין את חזון הערוץ: "לוח השידורים יתבסס על שלושה מאפיינים משמעותיים: הנגשת פעילות הכנסת וחברי הכנסת לציבור, נגיעה בסוגיות הערכיות והתרבותיות העומדות מאחורי החקיקה והאנשת הכנסת באמצעות פורמטים מקוריים". שקלאר גם אמר כי "הערוץ יעשה מאמצים רבים להשאיר את העובדים הקיימים בהתאם למשימות הערוץ".

גולן הדגיש את כוונת הערוץ להשתמש בפלטפורמות הדיגיטליות בכדי להרחיב את מעגל הנחשפים לתכנית ערוץ הכנסת: "תכנים אלו יאפשרו מפגש אינטראקטיבי רצוף בין הכנסת ופועלה לבין ציבור רחב ומגוון". מוקדם יותר היום פורסם בוואלה ברנז'ה כי מנהל חטיבת החדשות בערוץ 1 לשעבר, יורם כהן, מצטרף לצוות ההקמה של ערוץ הכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully