וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייק טראמפ: אראל סג"ל ראיין מתחזה של נשיא ארה"ב

22.5.2017 / 12:30

פאדיחה מביכה לגל"צ ולאראל סג"ל, ששידרו "פייק ראיון" עם הנשיא טראמפ. מספר דקות לאחר שהשיחה החלה, התברר שמדובר במתחזה. סג"ל: "עבדו עלינו לשתי דקות". בתחנה הצבאית החליטו להשעות את האחראי לתקלה. האזינו לראיון

צלמים זמניים מורשים

פאדיחה מביכה לגל"צ ולאראל סג"ל, ששידרו היום (שני) "פייק ראיון" עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, שהגיע לביקור בישראל. מספר דקות לאחר תחילת הראיון בתוכנית של סג"ל הבוקר עם חיים לוינסון, שאף הצהיר כי יהיה לו ראיון בלעדי עם הנשיא שעושה את דרכו לישראל מסעודיה, הראיון נקטע לאחר שבמערכת הבינו שמדובר במתחזה.

במערכת התוכנית של סג"ל הסבירו כי ביקשו במשך תקופה ארוכה לראיין את טראמפ, עוד מהיום שנבחר לתפקיד. לטענתם, אתמול הגיע טלפון עם מספר של הבית הלבן, ואיש מצוות הבית הלבן בשם מייק דבקי – כלומר מתחזה אליו – אמר שיכול להיות שהנשיא יוכל להתראיין אליו בתוכנית. סג"ל טען כי גם המייל היה עם סיומת של הבית הלבן.

מה שעורר את חשדם של המפיקים היה שהמתחזה ציין בשידור את שמו של משה פייגלין והסביר כי הוא נהנה לקרוא את דבריו. סג"ל צייץ כי "עבדו עלינו לשתי דקות. כולל מספרים ומיילים של הבית הלבן. מנשה יוסיפוביץ' על סטרואידים".

מגל"צ נמסר בתגובה: "עם סיומה של התכנית היום קיימו מפקד גל"צ ירון דקל וראש מחלקת האקטואליה אבי ברזילי, בירור עם צוות התכנית בעקבות התקלה בשידור. מפקד גל"צ אמר לצוות כי זוהי תקלה לא פשוטה וכי נדרש להפיק ממנה לקחים. בתום הבירור הוחלט כי האחראי לתקלה יושעה עד להודעה חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully