וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת השקת שירות הטלוויזיה: פרטנר חתמה על הסכם עם RGE

וואלה ברנז'ה

22.5.2017 / 12:45

החברה הודיעה שחתמה על הסכם למשך 5 שנים עם קבוצת RGE - בעלת ערוצי הספורט - לקראת השקת שירות הטלוויזיה של פרטנר בעוד מספר שבועות. ההסכם יאפשר ללקוחות החברה לצפות במשחקים ישירים ובתוכניות ערוץ הספורט

ברק יצחקי, שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
ברק יצחקי, שחקן מכבי תל אביב/קובי אליהו

פרטנר ממשיכה להיערך לקראת השקת שירות הטלוויזיה שלה: החברה הודיעה היום (שני) על חתימת הסכם למשך 5 שנים עם קבוצת RGE - בעלת ערוצי הספורט:5sport, 5plus, 5live 5gold ו-5sport HD. פרטנר תשיק את שירות הטלוויזיה Partner TV בתוך מספר שבועות. הטלוויזיה של פרטנר מבוססת על מערכת ההפעלה Android TV, וכחלק מאותו הממשק הטלוויזיה פתוחה לגישה ישירה לתכנים מהאינטרנט באמצעות אפליקציות.

ההסכם יאפשר ללקוחות פרטנר לצפות ביותר מ-3,000 שידורים ישירים בשנה, ביניהם המשחק המרכזי מליגת העל בכדורגל, משחקי ליגת האלופות , מכבי ת"א ביורוליג, ליגת העל בכדורסל, הליגה האיטלקית, NBA, גביע המדינה בכדורגל ובכדורסל, אליפות אירופה בכדורסל בקיץ הקרוב, טורניר וימבלדון, מרוצי פורמולה 1 ועוד. זאת בנוסף לתכניות האולפן של ערוץ הספורט, בהם מהדורת חדשות הספורט, יציע העיתונות בובה של לילה, שער השבת ועוד.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, מסר: "התוספת של תכני הספורט מבית ערוץ הספורט משלימה נבחרת מנצחת של ערוצים לינאריים ומגוון רחב של תכנים נוספים, שתיחשף בעוד שבועות בודדים בהשקת Partner TV".

מ-RGE נמסר: "ערוץ הספורט ממשיך להביא לצופיו בכל מקום בו הם נמצאים את התכנים האטרקטיביים ביותר מהליגות המובילות בארץ ובעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully