וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירי בתוך הניידת: כתבי ערוץ 10 מתקוטטים

וואלה ברנז'ה

23.5.2017 / 16:30

כתב המשטרה דורון הרמן הגיב לציוץ עוקצני של הכתב הפרלמנטרי עקיבא נוביק, שהתלונן על חסימות הכבישים בירושלים. נוביק: "מה לא תעשה כדי להצדיק את השבחים המופרכים שתקשור למשטרה?". הרמן: "ממליץ לך לשתוק ולהתרכז בעבודה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מריבות בין כתבים ברשתות החברתיות הן דבר די שכיח, אך כשמדובר בשני עיתונאים העובדים באותה מערכת מדובר באירוע די נדיר - זה מה שקרה היום (שלישי) בין כתב המשטרה של חדשות 10, דורון הרמן, לכתב הפרלמנטרי של הערוץ, עקיבא נוביק. הכל החל בציוץ של נוביק סביב העובדה שלמרות שטראמפ סיים את ביקורו, המשטרה עדיין חוסמת רחובות בירושלים, "תזכרו את זה הערב כשכתבי המשטרה ירעיפו שבחים של תפקוד החפ"קים", טען.

לכך השיב הרמן: מאחר ולנוסבאום אין פייסבוק, אני משתף כאן את תגובתו לדברייך: 'הייתי מצפה ממך לפני שאתה מפרסם כעיתונאי וקולגה לבדוק...במהלך השעות הקרובות יש 2 צעדות ענק לכותל המערבי...אם הייתה לך הבנה מינימלית היית יודע שטראמפ אמור לחזור למנחת כדי לצאת מירושלים...אם יש לך עקיבא נוביק רעיונות טובים יותר כיצד לבצע את כל המשימות הללו מבלי לסגור את הרחובות המדוברים – ממליץ לקדם אותך ישירות לפיקוד המשטרה. השאלה היא האם יסכימו לקבל אותך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נוביק השיב בתגובה: "טוב שבאת הרמן, תגיד, אתם מסתובבים בשטח ובודקים האם ההצהרות של המשטרה קורות בשטח או רק משבחים אותם על סמך שיחות איתם?". עוד צייץ, "אולי במקום לכתוב סיסמאות משטרתיות על "צרכים מבצעיים" תשאלו אותם למה לקיים היום 2 צעדות?". לבסוף נוביק צייץ: "כל מה שאני שואל פה מכוון לנוסבאום כמובן. לא הצלחתי לתפוס אותו ב-ICQ שלו". לכך השיב הרמן: "מציע לך לכבד אנשים כמו נוסי שעשו דבר או שניים בעיתונות. ובאשר לזה שאתה בשטח ואנחנו מנותקים – חושב שצילום המסך הזה יבהיר הכל". הרמן שיתף צילום מסך משיחת וואצאפ בינו לבין נוביק ששאל אותו "מתי טראמפ אמור לצאת מהמלון?".

בתגובה, נוביק צייץ: "מה לא תעשה כדי להצדיק את השבחים המופרכים שתקשור הערב למשטרה? מודה שכשעמדתי בשטח ביקשתי שתעזור לי לברר משהו מהמשרד שבו היית. איך זה קשור?". הרמן השיב: "ממליץ לך לשתוק ולהתרכז בעבודה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully