וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שם נוסף במירוץ למפקד גל"צ: שמעון אלקבץ

24.5.2017 / 17:40

לוואלה ברנז'ה נודע כי בוועדת האיתור מאוד מעוניינים באלקבץ, המשמש כיום בתפקיד סמנכ"ל הרדיו בתאגיד השידור, אך טרם נעשתה פנייה רשמית אליו בנושא. בנוסף, פגישה חשאית נערכה לפני כשבוע בין יו"ר ועדת האיתור למנחם הורוביץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם אותו הוועדה סימנה. שמעון אלקבץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

שם נוסף במירוץ לתפקיד מפקד גל"צ: שמעון אלקבץ. לוואלה ברנז'ה נודע כי בוועדת האיתור מאוד מעוניינים באלקבץ, המשמש כיום בתפקיד סמנכ"ל הרדיו בתאגיד השידור, אך טרם נעשתה פנייה רשמית אליו בנושא מהוועדה, והוא לא הגיש בקשה להתמודד על התפקיד. אלקבץ שימש בעבר כעורך בגל"צ, ייסד את רדיו דרום וכיהן כמנכ"ל קבוצת רדיו דרום ורדיו תל אביב. בנוסף, כיהן כמנהל שיווק ופרויקטים בחדשות 10, היה ממקימי וסגן עורך ראשי של רשת המקומונים "ידיעות תקשורת" מקבוצת ידיעות ומילא שורה של תפקידים בכירים ב"מעריב".

עוד נודע לוואלה ברנז'ה כי בשבוע שעבר נערכה פגישה חשאית בין יו"ר ועדת האיתור, האלוף במיל' יפתח רון-טל, לבין מנחם הורוביץ, הנחשב גם הוא לאחד השמות הבולטים בהתמודדות על התפקיד. יש לציין כי עצם הפגישה הינה מותרת על פי כללי ועדת האיתור, אשר שמורה לה הזכות לשכנע מועמדים שונים להגיש את מועמדותם. ככל הנראה, הורוביץ נפגש עם רון-טל במטרה לדון באפשרות שיגיש את מועמדותו, אך עדיין לא ברור אם החליט להתמודד. מחר (חמישי) צפויה להיסגר רשימת המועמדים לתפקיד.

לפני כחודש פורסם בוואלה ברנז'ה כי כתב חדשות 2, שבעבר עבד במשך שנים ככתב הצפון של גל"צ, קיבל פניות מצד גורמים בוועדת האיתור למפקד גל"צ. הורוביץ נחשב לדמות אהודה בתחנה הצבאית וכמי שיהיה מקובל על בכירי התחנה. "אין כרגע הרבה מועמדים בולטים בתוך התחנה, ואין ספק שאחד כמוהו, שמכיר את התחנה כבר 30 שנה, יוכל להרגיע את השטח ויהיה מקובל על כולם", לפי גורם בתחנה.

מנחם הורוביץ. רפי דלויה
ירגיע את השטח? מנחם הורוביץ/רפי דלויה

עוד סומנו: גולן, להב וברוט

סגנית עורך "ידיעות אחרונות", הדס להב, קיבלה פניות מגורמים בוועדה, כאשר לטענתם הם היו שמחים לראות אישה, המכהנת באחד התפקידים הבכירים בתקשורת, מתמודדת על התפקיד שהיה שמור עד היום לגברים בלבד

כזכור, גורמים בוועדה פנו גם לבכירים נוספים בתקשורת, וביקשו מהם לשקול להגיש מועמדות לתפקיד, ביניהם: חגי גולן – שלאחרונה קיבל באופן רשמי את תפקיד עורך ערוץ הכנסת, עם זכייתו במכרז של ערוץ 20, כך שלא ברור אם יבחר להתמודד במירוץ למפקד גל"צ. הוא יצטרך להחליט עד לסוף החודש אם הוא מעוניין להתמודד על התפקיד. "מדובר באחד האנשים המוכשרים, בעל רקורד ניהולי משמעותי, ובוועדה היו רוצים לראות אותו מתמודד", אמר גורם המעורה בפרטים.

בנוסף לגולן, בוועדה מאוד מעוניינים שאשה תהיה בשלישיית הגמר לתפקיד מפקד גל"צ: סגנית עורך "ידיעות אחרונות", הדס להב, קיבלה פניות מגורמים בוועדה, כאשר לטענתם הם היו שמחים לראות אישה, המכהנת באחד התפקידים הבכירים בתקשורת, מתמודדת על התפקיד שהיה שמור עד היום לגברים בלבד. להב שימשה בשורה ארוכה של תפקידי עריכה וניהול ב"ידיעות אחרונות" וב-YNET.

גם שמו של צביקה ברוט עלה בוועדה. ברוט שימש ככתב הכנסת של "ידיעות אחרונות", וגם שירת ככתב הצבאי והכתב בשטחים של גל"צ. לפני כחודש הודיע על כוונתו לעזוב את "ידיעות אחרונות", לאחר שלפני שלוש שנים יצא לחופשה ללא תשלום. בשנה האחרונה קיבל הצעה מרה"מ נתניהו לשמש כראש מערך ההסברה, ובמקביל הוא משמש כיועץ אסטרטגי לראשי ממשלות ונשיאים ברחבי העולם. בין היתר שימש כיועץ עבור הקמפיין של דונלד טראמפ לנשיאות ארה"ב וניהל את הקמפיין הישראלי שלו. גורמים בוועדה סיפרו כי נפגשו עם ברוט בנושא, אך להערכתם הוא ישיב בשלילה להצעה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככל הנראה לא יתמודד. מוטי שקלאר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"המטרה: להגיע לגיוון גדול עד למועד האחרון של הגשת המועמדות"

שם נוסף שבוועדה ציינו הוא מוטי שקלאר, כאשר לפי אחד הגורמים "מדובר באחד המנהלים המנוסים ביותר בשוק התקשורת". עם זאת, בוועדה מעריכים כי שקלאר לא יצטרף להתמודדות שכן גם הוא זכה יחד עם ערוץ 20 במכרז להפעלת ערוץ הכנסת – וצפוי לשמש כמנכ"ל הערוץ החדש שיעלה לאוויר בסוף יולי. בנוסף לכך,

בוועדה ציינו גם את שמו של ערן טיפנברון כמועמד בולט אפשרי לתפקיד. עדיין לא ברור האם טיפנברון, סמנכ"ל ב-RGE ובעבר העורך הראשי של YNET, קיבל פנייה כלשהי מהוועדה, אך גורם בוועדה ציין כי "יש לו ניסיון מגוון בכל תחומי המדיה: בתקשורת הכתובה, המשודרת ובאינטרנט והוא יהיה מועמד בולט אם יחליט להתמודד".

לסיכום, גורמים בוועדה טוענים כי הם "פנו עד כה למספר מצומצם של אנשים ראויים, אך ישנם עוד שמות שמוזכרים ושבהחלט יכולים להתמודד אם ירצו בכך. המטרה שלנו היא להגיע לגיוון גדול ככל שניתן עד למועד האחרון של הגשת המועמדות בסוף החודש". לפני כשבועיים פורסמו מודעות הקוראות להגשת המועמדויות למכרז לתפקיד. בוועדה ציינו כי הוחלט שלא לדרוש ניסיון דווקא בתחום הרדיו, אך כן מתכוונים להתעקש שם על ניסיון ניהולי מוכח.

הורוביץ אישר את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully