וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדיו א-שמס הפרו זכויות עובדים ונקנסו ב-150 אלף שקל

25.5.2017 / 11:53

בפסה"ד נקבע כי במשך ארבעה חודשים ניכתה התחנה סכומים משכרו של אחד מעובדיה ולא העבירה אותם ליעדם, כמו כן ערכה התחנה תלושי שכר שלא כדין ולא שילמה פדיון ימי חופשה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הודה והורשע בכל העבירות שיוחסו לו ונקנס. מנכ"ל התחנה, סוהיל כראם/מערכת וואלה!, צילום מסך

תחנת רדיו א-שמס ומנכ"ל התחנה הפרו זכויות עובדים ונקנסו על ידי בית הדין בכ-150 אלף שקל. תחנת הרדיו הערבית הודתה במסגרת הסדר טיעון כולל כי ניכתה סכומים משכרם של עובדיה ולא העבירה אותם ליעדם. התחנה בעלת זיכיון מהרשות השנייה להפעיל רדיו אזורי יחיד במגזר הערבי. לפי כתבי האישום, שהוגשו על ידי עו"ד ישראל שניידרמן, נקבע כי במשך ארבעה חודשים ניכתה התחנה סכומים משכרו של אחד מעובדיה ולא העבירה אותם ליעדם, כמו כן ערכה התחנה תלושי שכר שלא כדין ולא שילמה פדיון ימי חופשה. בנוסף, במשך 17 חודשים ניכתה התחנה סכומים משכרה של אחת מעובדות התחנה ולא העבירה אותם ליעדם.

התחנה טענה שהסכומים שנוכו מעובדיה היו נמוכים וכי הדבר נבע מנסיבות שאינן בשליטה. היא אף טענה כי תיקנה את ההפרות ושילמה לעובדיה את כל המגיע להם, הפנימה את הצורך בהגנה על זכויות העובדים, מינתה חשבת שכר ושכרה שירותי רואה חשבון שייפקח על כך שלא יהיו הפרות של זכויות עובדים. במסגרת הסדר הטיעון, מנכ"ל התחנה, סוהיל כראם, הודה והורשע בכל העבירות שיוחסו לו ונקנס בסכום של 15 אלף שקל. תחנת הרדיו הודתה בחלק מהעבירות ונקנסה בסכום של 21 אלף שקל. לגבי יתר העבירות, השופטת ורד שפר הרשיעה את החברה וגזרה עליה קנס על סך 113 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully