וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את אסנת אדן

וואלה ברנז'ה

25.5.2017 / 13:05

מנהלת רכש התוכן מחו"ל של תאגיד השידור "כאן" מבלה את עיקר זמנה בשוקי תוכן בינ"ל ובאירועי צפייה של ספקים גדולים, שם היא מתעדכנת בטרנדים חדשים. זה אולי מסביר למה אין לה שום בעיה לפרגן דווקא לזה שהחליפה - מנהל הרכש של רשות השידור

אסנת עדן. ראובן קסטרו
אסנת עדן/ראובן קסטרו

גיל: 44

מה בעצם אני עושה: מנהלת את רכש התוכן של ערוצי הטלוויזיה בעברית ובערבית, רוכשת בעיקר מחו"ל אבל לא רק. במסגרת תפקידי אני מאתרת תכנים אטרקטיביים שמתאימים לשידור ציבורי, מסננת אותם ומנהלת את המו"מ המסחרי לרכישתם.

במסגרת תפקידי אני נוסעת לשווקי תוכן בינ"ל בחו"ל ולאירועי צפייה של ספקים גדולים, שם מתעדכנת בטרנדים ורואה לפני כולם את התכנים החדשים. בחירת תוכן זר לשידור ציבורי היא משימה מורכבת, שכן אנחנו רוצים לפנות למכנה משותף רחב ככל האפשר, שתמיד מעדיף לצרוך תוכן בעברית. כערוץ ציבורי ששליחותו המרכזית היא לתמוך בתוכן מקורי, תכניות בינ"ל צריכות להיבחר בקפידה לרצועות מסוימות.
בנוסף אני אמונה על הקשר של "כאן" עם הפלטפורמות המשדרות אותנו, ועל בניית מוצר VOD ממיטב התכנים שלנו.

השכלה: תואר ראשון בתקשורת וניהול. בשביל הפאן עשיתי גם קורס סוכני נסיעות.
.
תפקידים קודמים: במשך עשור ניהלתי את הרכש של YES דוקו. לפני כן עבדתי בבאומן בר ריבנאי ואלדר חומסקי כמנהלת מדיה.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: ללא ספק דנה שטרן, מנהלת הרכש, ערוצי הבית והVOD של YES, שהסכימה להיפגש איתי למרות שבתחילת דרכי לא היה לי ניסיון ברכש בינ"ל, רק אהבה עצומה לטלוויזיה. לאחר ראיון עבודה שנמשך שלוש שעות היא נתנה לי צ'אנס והשאר היסטוריה.

איפה את בעוד 5 שנים: באתי ל"כאן" כדי להישאר.

מה אוכלת לצהריים: משתדלת כמה שפחות פחמימות. ב"כאן" חושבים שאני גורו של בריאות כי אני לא מרשה להביא ממתקים לעבודה.

פרגני למתחרים: נועם שגב, מנהל הרכש של רשות השידור, תפקד בתנאים בלתי אפשריים של אי וודאות והליכי סגירה ולמרות זאת הצליח להביא תכניות רכש שהיוו נקודת אור בלוח השידורים של ערוץ 1, איש נדיר שהעביר לי מקל בצורה מעוררת הערצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully