וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל היום" פוסט רגב: רה-ארגון ומתקפה חזיתית מול ynet

28.5.2017 / 12:23

פרסום ראשון: בועז ביסמוט שם לו למטרה לקדם את הפלטפורמה הדיגיטלית של "ישראל היום" ולתת פייט רציני לאתר ynet מקבוצת ידיעות של נוני מוזס. כצעד ראשון: עורך האתר שגיב שטיינברג סיים את תפקידו. וזאת רק ההתחלה. וואלה ברנז'ה עם הפרטים

בועז ביסמוט, עורך ישראל היום. ראובן קסטרו
בועז ביסמוט, עורך ישראל היום/ראובן קסטרו

לא עבר יותר מדי זמן מאז שהתחלף העורך הראשי של "ישראל היום", כאשר במערכת העיתון של שלדון אלדסון נרשמו לא מעט שינויים. לוואלה ברנז'ה נודע כי בועז ביסמוט, העורך החדש, שם לו למטרה לקדם את הפלטפורמה הדיגיטלית של "ישראל היום", באופן שהאתר יהווה פייט רציני לאתר ynet מקבוצת ידיעות של נוני מוזס.

במסגרת ההליך, העורך של אתר "ישראל היום", שגיב שטיינברג, סיים השבוע את תפקידו, ובמערכת מחפשים עורך חדש ש"יקדם את האתר לשלב הבא ויהפוך אותו ליותר אינטרנטי", לפי גורם במערכת. עוד נודע שב"ישראל היום" מעוניינים לגייס צוות עורכי משנה וכתבים נוספים כדי לחזק את הפלטפורמה הדיגיטלית בתחומי סיקור שונים, וכבר פנו למספר כתבים ממערכות מתחרות.

בנוסף לכך, ברוך רון מונה לעורך העל של מוספי הנישה (צרכנות, בריאות, טיולים) והוא מפקח על התוכן מעל עורכי המוספים יריב פלג וזהבית ליויאן-גפן. יש לציין כי עוד לפני עזיבתו של רגב – רון היה אחראי על המוספים האלה, אך בפועל מי שפיקח עליהם היה רגב. כך שמאז עזיבתו, רון מפקח עליהם.

עוד נודע לוואלה ברנז'ה כי במסגרת הרה-ארגון במערכת, לפני כשבועיים סיימה את תפקידה גרפיקאית המוסף הפוליטי של העיתון, שרון מחט, הנחשבת גם היא למקורבת לרגב. טרם מונה גרפיקאי קבוע במקומה למוסף, וכרגע ממלאים את התפקיד גרפיקאים מתחלפים מהעיתון היומי. יעל לרנר, מקורבת נוספת לרגב שנחשבה ל"אשה החזקה ביותר במערכת" עד לאחרונה - ועבדה כעוזרת האישית של רגב וככתבת טיולים – סיימה גם היא את עבודתה ב"ישראל היום" לאחרונה.

בסופ"ש האחרון מונה עדי רובינשטיין למבקר הטלוויזיה של "ישראל היום", לאחר עשור בו מילאה את התפקיד שיר זיו. רובינשטיין יהפוך למבקר הטלוויזיה כאשר מי שיהיה עימו בצוות הכותבים הוא גדי סולמון המשמש כעורך בדסק החדשות של העיתון.

טרם התקבלה תגובה מ"ישראל היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully