וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזיבות באתר רשת: העורכת הראשית פרשה

1.6.2017 / 12:51

לאחר למעלה משנה בתפקיד, נועה תמיר הודיעה על פרישתה – כך נודע לוואלה ברנז'ה. גם סגן עורך האתר, רון גורדון, עזב לאחרונה את הזכיינית. בתוך כך, מספר עובדים נוספים עזבו את זכיינית ערוץ 2 ברמת החייל - עם הפנים לקבוצת ידיעות

בניין רשת. ראובן קסטרו
בניין רשת/ראובן קסטרו

לאחר למעלה משנה בתפקיד, עורכת אתר רשת נועה תמיר הודיעה על פרישתה – כך נודע לוואלה ברנז'ה. תמיר הצטרפה לרשת לפני כשנה וחצי, כאשר לפני כן עבדה בזכיינית המתחרה קשת במשך כ-8 שנים. ועמדה בראש מחלקת הווידיאו ותכניות קשת. עוד נודע לוואלה ברנז'ה כי גם סגן עורך האתר, רון גורדון, עזב לאחרונה את הזכיינית.

בשנה האחרונה פעלה תמיר ביחד עם מחלקת הדיגיטל של רשת על הקמת אתר mood – אתר הטיולים והחופשות, הקמת אתר ואפליקציית "רשת" החדשים, חידוש אתר יאמיז והקמת מערכת בידור ותרבות. תמיר גם הקימה את מדור הסלבס, וגייסה לתפקיד את גיל משעלי ככתב הרכילות של האתר ואת שי ארזואן שהגיע מוואלה. המדור עורר לא מעט בעיות ולאחרונה אף הועלם מהאתר, כאשר נשאר רק מדור רכילות עסקית, רכילות מחו"ל ואירועים מהשטיח האדום.

בנוסף לכך, בשנה האחרונה תמיר ומחלקת הדיגיטל הקימו באתר רשת מערכת תוכן וידאו המייצרת סרטונים מידי שבוע ובניית פורמטים דיגיטליים. בהקשר זה יש לציין את סערת גיא הוכמן שעבד ככתב באתר. לפני כחודש עלה לאתר הזכיינית סרטון עם קטע פיקטיבי בו מתחזה לחרדי שבר את דגל ישראל. לאחר שהסרטון עלה לאתר רשת, התברר כי הקטע בויים ולבסוף הוכמן והעורך אורי שצ'יגובסקי פוטרו מרשת.

בתוך כך, מספר עובדים נוספים עזבו לאחרונה את אתר רשת ועברו כולם לעבוד בקבוצת ידיעות, ביניהם: מפיקה בשם עדי זעירא, ומנהל פרוייקטים מובייל בשם אבירן סלטי מהמחלקה הטכנולוגית. בנוסף לכך, בשבוע הבא צפויים לעבור שני עובדים נוספים מרשת ל-yit טכנולוגיות - חברת הפיתוח של קבוצת ידיעות.

ברשת אישרו את עזיבתה של תמיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully