וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי גל רדאי ישמש כסמנכ"ל התוכן של yes

7.6.2017 / 11:10

בתפקידו האחרון שימש גל רדאי כסגן נשיא בכיר של ערוץ הברודקאסט הגרמני ProSiebenSat. בתוך כך, yes הודיעה אתמול על הקמת yes Studios - זרוע בינלאומית להפצה והפקת תוכן בחו"ל

קובי גל רדאי. Patrick Art,
קובי גל רדאי/Patrick Art

קובי גל רדאי מונה לתפקיד סמנכ"ל התוכן של yes. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על ערוצי הסרטים, הסדרות, סרטי התעודה והפקות המקור של החברה. גל רדאי יחל את תפקידו החדש ב-yes החודש.

גל רדאי (41) היה ממקימי ומנהלי "יולי-אוגוסט הפקות", כיהן כראש מגמת התסריטאות בבית הספר לקולנוע וטלוויזיה ע"ש סם שפיגל, ניהל את מחלקת הדרמה, התעודה והקולנוע בזכיינית ערוץ 2 רשת. בתפקידו האחרון שימש גל רדאי כסגן נשיא בכיר לענייני קופרודוקציות בינלאומיות ותכניות תעודה של ערוץ הברודקאסט הגרמני ProSiebenSat.

רון אילון, מנכ"ל yes, מסר: "אני משוכנע שכישוריו המצוינים של קובי, יחד עם ניסיונו העשיר בעולם התוכן והיצירה יסייעו לו רבות בכניסה מוצלחת לתפקיד החדש. קובי מצטרף לצוות תוכן מנצח ומוכשר, מהמובילים בתחומם בארץ ובעלי השפעה בינלאומית. הצוות ממצב את yes שנה אחר שנה כחברת הטלוויזיה הטובה בישראל. אין לי ספק כי השילוב בין הטאלנטים הקיימים לכשרון שמביא קובי יוביל את yes לשיאים חדשים".

בתוך כך, yes הודיעה אתמול (שלישי) על הקמת yes Studios - זרוע בינלאומית להפצה והפקת תוכן בחו"ל. בראש yes Studios תעמוד דנה שטרן, אשר הובילה השנה עסקאות תוכן כגון שת"פ ייחודי עם HBO ומכירת "כבודו" ל-CBS ולמדינות באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully