וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פה פוליטיקה: הפרשן הכלכלי מודה - "דיברתי עם שרה נתניהו על התאגיד"

8.6.2017 / 10:47

הפרשן הכלכלי של הערוץ הראשון, עודד שחר, הודה כי נפגש בעבר עם ראש הממשלה נתניהו ורעייתו ושוחח עימם בנושא תאגיד השידור; "את שרה הכרתי הרבה לפני שהיא הייתה הגברת נתניהו. אנשי התאגיד ישבו בשקט? הם לא הלכו לכל פוליטיקאי שיכלו להגיע אליו?"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיחות נעימות. עודד שחר/מערכת וואלה!, צילום מסך
"הפגישות שלי איתה פה ושם היו מאוד נעימות. שוחחנו על המון נושאים אישיים. דיברנו גם על התאגיד"

הפרשן הכלכלי של הערוץ הראשון ז"ל, עודד שחר, הודה היום (חמישי) כי נפגש בעבר עם ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה, ושוחח עימם בנושא תאגיד השידור. בראיון לתוכנית של ירון דקל ועמית סגל בגל"צ, שחר אמר: "כשהתקרבנו לשלב הסיום הרגשתי שאני יכול לעזור. את הגברת נתניהו, את שרה, הכרתי הרבה לפני שהיא הייתה הגברת נתניהו בהיכרות ארוכת שנים. אנחנו לא נפגשים כל יום או כל חצי שנה, ואנחנו גם לא משוחחים בטלפון. אבל הפגישות שלי איתה פה ושם היו מאוד נעימות. שוחחנו על המון נושאים אישיים. דיברנו גם על התאגיד".

הוא הוסיף כי "דיברתי עם ראש הממשלה ועם שרה נתניהו, דיברתי עם פוליטיקאים ועם מי שרק היה מוכן לשמוע". עוד אמר, "אנשי התאגיד ישבו בשקט? הם לא הלכו לכל פוליטיקאי שיכלו להגיע אליו? הם לא הפכו כל אבן כדי לדאוג לאינטרסים שלהם? הם לא שכרו חברת לובינג על חשבון הציבור? בוריס קרסני ככל הידוע לי לא עובד בהתנדבות. גם לי מותר להפוך כל אבן כדי לנסות להציל את החברים שלי. מותר לי".

כזכור, בעבר הכחיש שחר כי שוחח עם הזוג נתניהו בנושא התאגיד. בעבר פרסם העיתונאי יוסי ורטר מ"הארץ" כי "בחודשים האחרונים עיתונאי מהרשות היה בקשר עם תאגיד השידור הציבורי. בינו למנהלי התאגיד נתגלעה מחלוקת לגיטימית על תנאי העסקתו ושכרו. העיתונאי מיודד עם אדם שקרוב מאוד לראש הממשלה. הוא פנה אליו בטרוניה, וביקש שיסייע לו. המקורב פעל כפי שפעל, וכך נולדה הצעת החוק של ביטן לסגירת תאגיד השידור ולשיקום רשות השידור", כאשר הוא מתכוון לשחר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני במחלקת התאוששות עדיין"

"טענו שעשיתי את זה כי רציתי להמשיך להיות פרשן כלכלי. ממש לא. אני לגמרי מסודר"

לפי שחר, "היתה רפורמה חתומה ברשות השידור, ולא היה צריך לזרוק את העובדים. אני שואל אם היה נכון להחשיך את רשות השידור. לדעתי לא. אני לא הפכתי למשרת השלטון. אני ניסיתי לעזור לאותן 1,000 משפחות". שחר הסביר כי "טענו שעשיתי את זה כי רציתי להמשיך להיות פרשן כלכלי. ממש לא. אני לגמרי מסודר. אם יכולתי לעזור להציל את המפעל שנסגר בגלל גחמה - כן, אני אעשה כל דבר. לכן עשיתי את מה שעשיתי. לצערי, זה לא צלח".

בנוגע למה צפוי עימו בהמשך, אמר: "אני במחלקת התאוששות עדיין. זאת תחושה של הקלה. אני 44 שנים עוסק בסיקור כלכלי שוטף ופתאום יש תחושה של הקלה. מבחינתי הסתיים פרק, והוא הסתיים באקורד צורם, לא ברמה האישית כל כך אלא ברמה של רשות השידור וכל מה שהיה סביב זה. אני אף פעם לא שתקתי, אתם מכירים אותי, אני אפילו די השתגעתי בשידורים אני מרגיש שיש לי הרבה מה לומר, אגב לא רק בתחום הכלכלי. אני מאוד מקווה להמשיך ברדיו, בטלוויזיה בעיתונות הכתובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully