וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלי דסקל מונתה לעורכת אתר רשת

11.6.2017 / 10:46

לוואלה ברנז'ה נודע כי בזכיינית ערוץ 2 החליטו למנות באופן זמני את דסקל, המשמשת כמפיקה ראשית באתר, לאחר שבשבוע שעבר הודיעה נועה תמיר על עזיבתה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טלי דסקל מונתה לעורכת אתר רשת, כך נודע לוואלה ברנז'ה. מדובר במינוי זמני לתפקיד, לאחר שבשבוע שעבר הודיעה נועה תמיר על עזיבתה. דסקל משמשת כמפיקה ראשית באתר רשת ולפני כן עבדה כרפרנטית אצל הזכיינית.

תמיר הודיעה על פרישתה בשבוע שעבר, לאחר כשנה וחצי בתפקיד. לפני כן עבדה בזכיינית המתחרה קשת במשך כ-8 שנים. ועמדה בראש מחלקת הווידיאו ותכניות קשת. גם סגן עורך האתר, רון גורדון, עזב לאחרונה את הזכיינית.

בנוסף לכך, בשנה האחרונה תמיר ומחלקת הדיגיטל הקימו באתר רשת מערכת תוכן וידאו המייצרת סרטונים מידי שבוע ובניית פורמטים דיגיטליים. בהקשר זה יש לציין את סערת גיא הוכמן שעבד ככתב באתר. לפני כחודש עלה לאתר הזכיינית סרטון שהציג קטע פיקטיבי בו מתחזה לחרדי שבר את דגל ישראל. לאחר שהסרטון עלה לאתר רשת, התברר כי הקטע בויים ולבסוף הוכמן והעורך אורי שצ'יגובסקי פוטרו מרשת.

בתוך כך, מספר עובדים נוספים עזבו לאחרונה את אתר רשת ועברו כולם לעבוד בקבוצת ידיעות, ביניהם: מפיקה בשם עדי זעירא, ומנהל פרוייקטים מובייל בשם אבירן סלטי מהמחלקה הטכנולוגית. בנוסף לכך, השבוע צפויים לעבור שני עובדים נוספים מרשת ל-yit טכנולוגיות - חברת הפיתוח של קבוצת ידיעות.

ברשת אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully