וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס פרומקס: הוט קיבלה 4 פרסים - רשת עם 3 זכיות

וואלה ברנז'ה

11.6.2017 / 14:00

חברת הכבלים זכתה ב-2 פרסי זהב בתחרות הפרומואים הבינלאומית, על הפרומו ל-Xtra VOD, וקיבלה פרס כסף ופרס ברונזה. רשת זכתה ב-2 פרסי זהב עבור פרומו ל"דה ווייס", ובפרס ברונזה לקידום "משחקי השף"

יח"צ - חד פעמי

הוט זכתה ב-4 פרסים בטקס פרומקס שנערך בסופ"ש האחרון. חברת הכבלים הייתה מועמדת ב-6 קטגוריות בטקס, וזכתה בשני פרסי זהב בתחרות הפרומואים הבינלאומית שנערכה בלוס אנג'לס. הפרומו של החברה לשירותי Xtra VOD זכה בקטגוריה PROGRAM PROMOTIONAL SPOT, ובקטגוריה ONLINE PLATFORMS, ON SCREEN SERVICES PROMO SPOT (פרומו תוכן הכי טוב ופרומו לשירות תוכן VOD).

בנוסף לכך, הוט גם קיבלה פרס כסף עבור מוסיקה מקורית בפרומו השקה לערוץ HOT HBO ופרס ברונזה בקטגוריית קליפ עונה לפרומו HOT Plus. יש לציין כי את כל הפרומואים של הוט החברה הכינה בשיתוף עם שורטקאט פלייגראונד.

הפרומו של הוט שגרף 2 פרסי זהב

בצמוד להוט, גם רשת זכתה ב-3 פרסים בתחרות, מתוך 6 מועמדויות שהיו לה. זכיינית ערוץ 2 קיבלה פרס זהב בקטגוריה של תכנית בידור עבור פרומו לריאליטי "דה ווייס", פרס כסף על פרומו לקידום ריאליטי (גם עבור "דה ווייס") ופרס ברונזה על קמפיין (סדרה של 3 פרומואים) של קידום "משחקי השף" .

הזכיינית המתחרה קשת זכתה בפרס אחד – פרס ברונזה עבור הפרומו ל"בייק אוף" – כאשר היא התמודדה באותה קטגוריה (פרומו לריאליטי) מול רשת, שזכתה כאמור במקום הראשון. הטקס מתקיים מדי שנה בהשתתפות רשתות טלוויזיה מכל העולם אשר מתחרות על יצירתיות ושיווק קמפיינים בטלוויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully