וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזיבה נוספת באתר רשת: סמנכ"ל הדיגיטל פורש

12.6.2017 / 12:00

לוואלה ברנז'ה נודע כי דובב גולדשטיין פורש מתפקיד סמנכ"ל הדיגיטל של זכיינית ערוץ 2 לאחר שמילא אותו בשנתיים האחרונות. העזיבה שלו מצטרפת לגל עזיבות באתר רשת, וביניהם מספר בכירים שהודיעו על פרישה לאחרונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דובב גולדשטיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

עזיבה נוספת ברשת: סמנכ"ל הדיגיטל של זכיינית ערוץ 2, דובב גולדשטיין, פורש מתפקידו – כך נודע לוואלה ברנז'ה. גולדשטיין מסיים לעבוד בזכיינית ערוץ 2, לאחר שהצטרף אליה לפני כשנתיים, לטובת יזמות פרטית בתחום הבינה המלאכותית. עדיין לא ידוע מי יחליף אותו בתפקיד, כאשר העזיבה שלו מצטרפת לגל עזיבות באתר רשת, וביניהם מספר בכירים שהודיעו על פרישה לאחרונה.

גולדשטיין שימש בעבר כמנכ"ל חברת moment.me שנמכרה לפני מספר חודשים ל-Wix.com. קודם לכן שימש במשך 4 שנים כמנהל הפיתוח העסקי של yes. בנוסף, הוא הוביל הקמת מוצרים כמו MUSIX - שירות המוסיקה בין הבולטים בישראל, בחברת הסלולר פלאפון, החל משלב גיבושו ועד השקתו.

אתמול פורסם בוואלה ברנז'ה כי המפיקה של אתר רשת, טלי דסקל, מונתה באופן זמני לעורכת האתר – לאחר פרישתה של נועה תמיר מהתפקיד לפני כשבוע. גם סגן עורך האתר, רון גורדון, עזב לאחרונה את הזכיינית. בנוסף לכך, מספר עובדים נוספים עזבו לאחרונה את אתר רשת ועברו לעבוד בקבוצת ידיעות, ביניהם: מפיקה בשם עדי זעירא, ומנהל פרוייקטים מובייל בשם אבירן סלטי מהמחלקה הטכנולוגית. שני עובדים נוספים עברו מרשת ל-yit טכנולוגיות - חברת הפיתוח של קבוצת ידיעות.

גולדשטיין מסר: "השלב הקריטי בטרנספורמציה של רשת לפלטפורמת תוכן דיגיטלית מובילה בישראל הושלם. יצרנו בסיס עסקי ותשתית מצוינת להמשך הצמיחה. מרבית חיי המקצועיים התמקדו ביזמות, הקמה והובלת פעילויות עסקיות לשלב משיא ערך. כעת ההזדמנויות המרתקות הינן בעולם ה-AI ולשם פניי. היה לי הכבוד להימנות על חברי הנהלת רשת ואני בטוח בהצלחת החברה בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully