וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנה בנאי חוזרת לקשת: תככב בדרמה חדשה של הזכיינית

14.6.2017 / 11:30

לוואלה ברנז'ה נודע כי בנאי חוזרת לקשת, אותה עזבה בשנת 2009 לטובת רשת, ותככב בסדרת דרמה המבוססת על הספרים "תיק נעדר" ו"אפשרות של אלימות". בנאי לא עוזבת את ערוץ 10 ותמשיך להופיע ב"גב האומה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורנה בנאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורנה בנאי חוזרת לקשת ותככב בסדרת דרמה חדשה של זכיינית ערוץ 2 המבוססת על רבי-המכר של הסופר דרור משעני, "תיק נעדר" ו"אפשרות של אלימות" – כך נודע לוואלה ברנז'ה. בנאי לא עוזבת את ערוץ 10 ותמשיך להופיע ב"גב האומה".

הספרים יעובדו לסדרת מתח בת 8 פרקים, שנכתבה על ידי התסריטאי ארז קו-אל ("אלנבי", "בוקר טוב אדון פידלמן"), בשיתוף דרור משעני כעורך התסריט. את הסדרה יביים עודד דווידוף ("תמרות עשן"; "עקרון ההחלפה"). בנאי תגלם בסדרה שתופק על ידי "גם סרטים" את אמו של נער הנעדר.

הסדרה צפויה לעלות בקשת במהלך 2018, לאחר הפיצול של ערוץ 2 הצפוי להתרחש בנובמבר. בקשת מתחמשים בתקופה האחרונה במספר פרוייקטים ותוכניות לקראת המעבר ל-7 ימי שידור, כאשר בין היתר הזכיינית רכשה את תוכנית הבידור "ערב טוב עם גיא פינס" - שעוברת מערוץ 10, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה.

בנאי כבר הייתה בעבר טאלנטית של קשת, והשתתפה בין היתר ב"ארץ נהדרת", "רק בישראל" וב"אימאל'ה". בשנת 2009 היא עברה לזכיינית המתחרה רשת, כדי להשתתף ב"מצב האומה" – שמאוחר יותר עברה לערוץ 10 ונקראה "גב האומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully