וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי בעד ביבי, ומי בעד: דרור אידר ישמש כעורך הדעות החדש של "ישראל היום"

15.6.2017 / 17:11

אידר, המשמש בעיתון כפובליציסט ומפרסם טורים רבים המגינים על רה"מ נתניהו, יחליף בתפקיד את עומרי ליבנה אשר ישמש כסגנו של ראש מערכת המוספים ברוך רון

ד"ר דרור אידר. ברני ארדוב
דרור אידר/ברני ארדוב

פחות מחודשיים עברו מאז שעמוס רגב סיים את תפקידו כעורך "ישראל היום", ונדמה שכמעט ולא עובר יום שבו מתקיים במערכת מינוי חדש או בצד הפחות נעים – פיטורים, כמו במקרה של דן מרגלית ומוטי גילת. השינוי האחרון נוגע למדור הדעות, אשר מקבל עורך חדש - דרור אידר, המשמש כפובליציסט בעיתון ומפרסם טורים רבים המגינים על ראש הממשלה נתניהו.

בשנת 2012 פורסם בחדשות 10 כי אידר קיבל תשלומים בגובה 50 אלף שקלים ממשרד רה"מ, כאשר לפי מסמכי ההתקשרות התשלום נועד לצורך "כתיבת נאומים והרצאות". אידר הגיב בזמנו וטען כי הוא מעניק ייעוץ בנושא האוונגליסטים וכי הוא כותב נאומים עבור השר בוגי יעלון.

אידר יחליף בתפקיד את עומרי ליבנה. ליבנה ישמש החל מעתה כסגנו של ברוך רון, שכפי שפורסם בוואלה ברנז'ה מונה לאחרונה לתפקיד ראש מערכת המוספים. רון משמש גם בתפקיד המשנה לעורך העיתון משנת 2011.

אתמול פורסם בוואלה ברנז'ה כי עורך אתר "מידה" עקיבא ביגמן עובר ל"ישראל היום" ויכתוב טורים בעיתון. זאת בהמשך לפיטוריו של גילת מוקדם יותר השבוע. היום התראיין גילת בגל"צ וטען כי הפיטורים הגיעו כעת מכיוון שהחקירות בעניינו של נתניהו מגיעות לרגעי ההכרעה.

ב"ישראל היום" הודיעו על מספר מינויים נוספים: עומר לחמנוביץ מונה לעורך "ישראל השבוע", המוסף האקטואלי-פוליטי של העיתון. לחמנוביץ שימש עד עתה כסגן עורך המוסף. עורך המוסף, גונן גינת, ימשיך לכתוב טור שבועי במוסף. בנוסף, אלדד בק מונה לכתב "ישראל היום" באירופה. בק שימש עד לפני מספר חודשים כשליח "ידיעות אחרונות" באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully