וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקריירה החדשה: שחר פאר מצטרפת לערוץ הספורט

21.6.2017 / 12:33

לוואלה ברנז'ה נודע כי הטניסאית בעלת ההישגים, שפרשה לאחרונה מענף הספורט, תוביל את שידורי ווימבלדון בערוץ הספורט. RGE רכשה גם את זכויות השידור של טורניר הטניס לשנים 2018-2019

שחר פאר. אור גפן, מערכת וואלה! NEWS
שחר פאר/מערכת וואלה! NEWS, אור גפן

שחר פאר חוזרת לטניס – והפעם לתפקיד הפרשנית: לוואלה ברנז'ה נודע כי הטניסאית בעלת ההישגים, שפרשה לאחרונה מענף הספורט, תוביל את שידורי טורניר ווימבלדון בערוץ הספורט. פאר תוביל את השידורים שיחלו ב-3 ביולי ועד ה-16 ביולי בשלושה ערוצים במקביל: 5SPORT, 5LIVE ו-5LIVE HD מבית ערוץ הספורט.

לפאר יצטרפו פרשנים נוספים, ביניהם: עמוס מנסדורף, שלמה צורף, אמיר וינטרוב, תומר דנק, אסי טישלר ועופר סלע. בנוסף לכך, לצד שידורי הטורניר השנה, זכויות השידור של ווימבלדון נרכשו על ידי ערוץ הספורט גם לשנתיים הקרובות (2018-2019).

פאר נחשבת לטניסאית המצליחה ביותר בישראל ודורגה בשיאה במקום ה-11 בעולם – שיא לענף בישראל. בשנת 2007 פאר הגיעה פעמיים לרבע גמר טורניר הגראנד סלאם ושנה לאחר מכן, הגיעה יחד עם ויקטוריה אזרנקה מבלרוס לגמר טורניר אוסטרליה הפתוחה בזוגות. בשנה האחרונה הודיעה פאר על פרישתה ממשחק טניס מקצועי.

טורניר ווימבלדון נחשב לטורניר הטניס היוקרתי והחשוב בעולם מכל סבב הגראנד סלאם. במסגרת הטורניר יעביר ערוץ הספורט כ-9 שעות שידור יומיות וילווה את השחקנים המובילים בעולם, לרבות הנציגים הישראלים. בנוסף, לקראת פתיחת המשחקים ישדר ערוץ 5GOLD סדרה דוקומנטרית המתארת את הרגעים הגדולים של תחרויות הטורניר, וכן את המשחקים הנוסטלגיים והזכורים ביותר מהטורנירים בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully