וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודי ניר-מוזס, שלום: השדרנית פוטרה מ"כאן" כעבור חודש בלבד

21.6.2017 / 15:08

מנהל רשת ב' של התאגיד, עומר בן רובי, הודיע היום לאשת התקשורת ג'ודי שלום-ניר-מוזס כי תוכניתה יורדת, כאשר הסיבה למהלך היא חוסר שביעות רצון מהפורמט. שלום-ניר-מוזס מגישה את התוכנית ברשת ב' בימי שישי, ביחד עם בנה

ג'ודי ניר מוזס. ניר פקין
לא מרוצים מהפורמט/ניר פקין

תוכניתה של ג'ודי שלום-ניר-מוזס ברדיו "כאן" בוטלה כעבור חודש בלבד. מנהל רשת ב' של התאגיד, עומר בן רובי, הודיע לפני זמן קצר למגישה כי התוכנית יורדת, כאשר הסיבה למהלך היא חוסר שביעות רצון מהפורמט. שלום-ניר-מוזס מגישה את התוכנית ברשת ב' בימי שישי, ביחד עם בנה, נמרוד, הבעלים של משרד הפרסום "דה בריף".

כזכור, גם ברשות השידור ז"ל הגישה שלום-ניר-מוזס תוכנית רדיו אישית בקול ישראל, ובחודש מרץ האחרון היא הוחתמה ב"כאן" על תוכנית הגשה זוגית לצידו של בנה. שלום-ניר-מוזס היא כידוע אשתו של יריבו הפוליטי של רה"מ נתניהו, ח"כ והשר לשעבר סילבן שלום.

כשנודע על החתמתה של שלום-ניר-מוזס לתאגיד נטען בזמנו כי גם מינוי זה צפוי לעצבן את נתניהו, בשל העובדה שהיא מרבה לבקר את רה"מ ורעייתו ברשתות החברתיות. מינויה פורסם זמן קצר לאחר מינויה של גאולה אבן-סער למגישת מהדורת החדשות המרכזית, כאשר באותה התקופה רה"מ היה עסוק בניסיונות כושלים למנוע את הקמת התאגיד.

מהתאגיד נמסר בתגובה: "'כאן בהרצה' בוחנים את עצמנו כל הזמן, כך שצפויים שינויים לאורך כל תקופת ההרצה". טרם התקבלה תגובה משלום-ניר-מוזס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully