וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן תקלה: הטלפונים קורסים, המבזק שלא שודר והבעיה בפרסומות

25.6.2017 / 14:02

כחודש וחצי עברו מאז שתאגיד השידור עלה לאוויר, ולא מעט תקלות עדיין משבשות את שידוריו. בשבוע שעבר היה זה מזגן שמנע שידור מבזק, ואילו היום קרסו הטלפונים ברשת ב' החדשה. כאן: "בתוך 4 שנים כאן יהיה גוף התוכן המוביל בישראל"

גאולה אבן בשידור הראשון של התאגיד 15 במאי 2017. יו טיוב, צילום מסך
גאולה אבן בשידור הראשון של התאגיד 15 במאי 2017/צילום מסך, יו טיוב

כחודש וחצי עברו מאז שתאגיד השידור עלה לאוויר, ולא מעט תקלות עדיין משבשות את שידוריו. היום (ראשון) שוב אירעה תקלה במערכת הטלפונים של רשת ב' החדשה, כאשר הטלפונים קרסו והשידור עם המרואיינים נעשה באמצעות המכשיר הסלולרי של מגישי התוכניות. זאת בהמשך לתקלה זהה שהתרחשה לפני מספר שבועות.

גם במחלקת הטלוויזיה נרשמו מספר תקלות, כאשר בשבוע שעבר לא שודר מבזק חדשות של השעה 18:00 בערב, זאת בעקבות תקלה במזגן בחדר השרתים, כאשר כדי לתקן אותה נאלצו לכבות את המכשור בחדר ולא הספיקו לסדר את הבעיה עד לשעה של המבזק – שבסוף לא שודר כאמור.

הבעיה הרצינית ביותר נוגעת לשידור פרסומות ברדיו של "כאן": לאחר שבמשך שבועות ארוכים לא שודרו מקבצי פרסומות ברדיו בגלל תקלה טכנית, בשבוע שעבר שודרה לראשונה תוכנית עם 3 ברייקים בפרסומות, אך גם זה לא עבר חלק - כאשר במקבץ הראשון הייתה דממה ושני המקבצים האחרים שודרו ברצף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולפני התאגיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאן: "מודעים לעובדה המפתיעה כי אנחנו עדיין לא מספקים מוצר מושלם"

"אגודת העיתונאים בירושלים נחושה לפעול למענכם, אולם לשם כך דרושה הצטרפותכם לאגודה או לכל הפחות אי הצטרפות לארגון העיתונאים של ההסתדרות"

בתוך כך, בשבוע שעבר שלח מיקי קליין, סגן יו"ר אגודת העיתונאים בירושלים, מכתב לאנשי הרשות שעברו לתאגיד ובו הוא מבקש מהם להצטרף לאגודה על מנת שיוכלו לדאוג עבורם לתנאי עבודה הולמים ולהסכמים קיבוציים ב"כאן".

במכתב, שהגיע לידי וואלה ברנז'ה, נכתב: "חברי האהובים, מגורשי רשות השידור שנקלטו בתאגיד, הטלפונים וההודעות שאני מקבל מכם מצערים מאוד. אגודת העיתונאים בירושלים נחושה לפעול למענכם, אולם לשם כך דרושה הצטרפותכם לאגודה או לכל הפחות אי הצטרפות לארגון העיתונאים של ההסתדרות, שהיה שותף לרמיסת רשות השידור ואנשיה. היות ונכון לרגע זה רוב עובדי התאגיד הם אתם, פשוט הצטרפו לאגודה ונוכל להיות ארגון העובדים היציג שלכם בתאגיד. עיתונאים וטכנאים ביחד! נאלץ את הנהלת התאגיד להיכנס איתנו למו"מ על תנאי עבודתכם הקשים כעת ועל הסכמים קיבוציים שיגנו על העובדים. מלאו טופסי הצטרפות לאגודה ונצא לדרך. יחד ננצח את כל מי שמנסים להמשיך לפגוע ולהשפיל את אנשי רשות השידור. כוחנו באחדותנו ויחד ננצח!".

מהתאגיד נמסר בתגובה: "כאן בהרצה, תאגיד השידור הישראלי, קם והחל בשידור רציף, מכובד וראוי ב-3 פלטפורמות שידור. למרות אי הוודאות והניסיונות הרבים למנוע ולחבל בהקמתנו, אנו משדרים ב-8 תחנות רדיו, 2 ערוצי טלוויזיה ובדיגיטל וכל זאת תוך התייעלות וחיסכון במשאבים. אנו מודעים לתקלות ולעובדה המפתיעה כי אנחנו עדיין לא מספקים מוצר מושלם ומתחייבים כי בתוך 4 שנים כאן יהיה גוף התוכן המוביל בישראל, ברדיו, בדיגיטל ובטלוויזיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully